معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان:

گره‌گشایی از مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران وظیفه مسئولان است

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۲:۱۹:۵۱
کد خبر: ۱۰۵۴۸۹۵
گره‌گشایی از مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران وظیفه مسئولان است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: گره‌گشایی از مشکلات خانواده‌های معظم‌ شهدا و ایثارگران در بخش‌های مختلف جزو وظایف ذاتی مسئولان در رده‌های مختلف مدیریتی است.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ حبیب‌الله خجسته‌پور روز دوشنبه در دیدار با حجت الاسلام فریدون، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان افزود: خانواده‌های معظم شهدا به ویژه مادران و پداران شهید و ایثارگران همواره نیازمند توجه و سرکشی هستند و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با عزم بیشتر برای رفع مشکلات احتمالی این عزیزان در تلاش باشد.
وی خاطر نشان کرد: عظمت و شان خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بر کسی پوشیده نیست و مسئولان دستگاه های اجرایی در راستای حمایت همیشگی از این قشر فرزانه بکوشند.
معاون‌ سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: با پیگیری‌های انجام‌شده از سوی مسئولان ارشد استان به ویژه استاندار محترم به زودی تفاهم‌ نامه‌ای برای تامین زمین و مسکن و اشتغال خانواده های معظم شهدا و فرزندان ایثارگران استان منعقد خواهد شد.
خجسته پور گفت: در روزهای آینده آقای اوحدی، رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور انعقاد تفاهم نامه زمین و مسکن و اشتغال خانواده‌های معظم‌ شهدا و ایثارگران به استان سمنان سفر خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز