مدیرکل ورزش وجوانان لرستان خبر داد:

بسکتبال از ظرفیت های خوب ورزش استان است / لزوم ارتقا زیرساخت های ورزشی در بسکتبال استان

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۵:۰۴:۲۱
کد خبر: ۱۰۵۵۵۷۸
بسکتبال  از  ظرفیت های خوب ورزش استان است / لزوم ارتقا زیرساخت های ورزشی در بسکتبال استان
سید علی کریمی گفت:سابقه ورزش بسکتبال در لرستان استعداد و ظرفیت های خوب این ورزش رادر استان نشان می دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ کریمی روز سه شنبه در مجمع انتخاباتی هیئت بسکتبال استان که با حضور رامین طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال برگزارشده بود  ،اظهار کرد: بسکتبال لرستان از  ظرفیت های خوب در حوزه  هیئت های ورزشی استان است .

 او با بیان اینکه بسکتبال لرستان سابقه  خوبی در ورزش استان دارد، افزود: موفقیت های گذشته  بسکتبال استان ماحصل تلاش های این هیئت   در حوزه آموزش ،مربیگری وداوری  بوده که افتخاراتی را نصیب ورزش استان کرد و به تبع این افتخارات حضور ورزشکاران ملی پوش در سطح کشور در رده های مختلف سنی ظرفیت خوب ورزش بسکتبال را نشان می دهد.

کریمی خاطر نشان کرد:پیشنیه خوبی که رشته ورزشی  بسکتبال لرستان دارد نشان می دهد باید براساس برنامه ریزی هایی که در این رشته ورزشی انجام می گیرد  به سمت وسوی افقی که برای توسعه این ورزش در نظرگرفته شده است حرکت کنیم.

 مدیرکل ورزش وجوانان لرستان نگاه ویژه فدراسیون بسکتبال به استان ها وارتقا  جایگاه این استان های مستعد در بسکتبال را  یکی از نقاط مثبت  فدراسیون عنوان کرد و گفت: آقای طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال یکی از مدیران موفق درحوزه فدراسیون های ورزشی  بوده است و کارنامه خوبی که ایشان در فدراسیون دارند نشانگر این موضوع  است .

کریمی با بیان اینکه فراگیر شدن بیماری  کرونا به عنوان   یک  چالش  بزرگ  در سطح جهان و همچنین کشور ما حوزه ورزش را دچار  تغییرات زیادی کرده است  ، یادآورشد: در بحث فعالیت ورزشکاران در مرکز استان وشهرستان ها  تصمیمات براساس وهماهنگ با ستادهای ملی و  استانی مقابله با کرونا است  که باتوجه به پروتکل های بهداشتی  قطع به یقین فضا برای فعالیت های ورزشی فراهم خواهد شد.

 او برلزوم توسعه زیرساخت های ورزشی درورزش  بسکبتال  استان  تاکید کرد و ادامه داد:  طبیعتا  اگر زیرساخت های لازم در حوزه ورزش وجودنداشته باشد نمی توانیم فعالیت موفقی داشته باشیم.

کریمی خاطر نشان کرد:  در گذشته در مرکز استان وبرخی از شهرستان ها  فضایی به عنوان خانه تخصصی  بسکبتال  در اختیار هیئت بسکتبال استان قرار گرفته بود که  این هیئت توانست برنامه های خود را  در دو حوزه بانوان وآقایان پیش ببرد .

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با  تقدیر از زحمات چهارساله فرزاد رستمی رییس پیشین این هیئت در استان ، بیان کرد: آقای رستمی به عنوان رییس پیشین هیئت  یکی از پایه گذاران حضور مربیان خارجی در استان و حضورتیم های استان  در لیگ های مختلف در رده های سنی گوناگون بودند.

کریمی تاکید کرد: امیدواریم رییس جدید هیئت بسکتبال استان موفقیت های گذشته را تداوم بخشیده  وپیشرفت های بیشتری را به دست آورند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز