رئیس هیئت بدمینتون شاهرود:

لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور در شاهرود آغاز شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۱۶:۴۵:۴۱
کد خبر: ۱۰۵۶۶۵۵
لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور در شاهرود آغاز شد
ئیس هیئت بدمینتون شاهرود از آغاز لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور در شاهرود خبر داد و گفت: در اولین بازی تیم شهرداری شاهرود به مصاف تیم فخار مشهد می‌رود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ مجتبی پیشدادیان در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سالن آکادمی بدمینتون شاهرود از آغاز لیگ برتر بانوان این مسابقات در این شهر خبر داد و ابراز داشت: علاوه بر شهرداری شاهرود از دیگر شهرهای تبریز، مشهد، زنجان و تهران نیز برای این رقابت‌ها حضور دارند.

وی ضمن بیان اینکه در اولین بازی‌ها امروز پنج‌شنبه تیم شهرداری شاهرود به مصاف تیم فخار مشهد می‌رود، افزود: بازی‌ها به‌صورت رفت و برگشتی خواهد بود که تا پایان دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

رئیس هیئت بدمینتون شاهرود بابیان اینکه تیم بانوان شهرداری شاهرود زیر نظر بهترین مربیان آموزش‌های لازم را فراگرفتند، ابراز داشت: این بازیکنان روزانه پنج ساعت به‌صورت سرعتی در فضای باز و سنگین در سالن آکادمی بدمینتون شاهرود بازی کردند.

پیشدادیان بابیان اینکه شهرداری شاهرود تنها تیم لیگ برتری استان سمنان است، در ادامه تصریح کرد: سه سرمایه‌گذار بزرگ نیز در این حیطه پای‌کار آمدند تا این بازیکنان را به‌عنوان اسپانسر حمایت مادی و معنوی کنند.

وی بابیان اینکه هیئت بدمینتون برای کسب آمادگی بیشتر بازیکنان از خانم خدایی مربی بدن‌ساز تیم ملی کبدی ایران در مسابقات آسیایی دعوت به عمل‌آورده است، افزود: با انجام تمرینات فشرده در مدت کوتاه بازیکنان توانستند خود را به آمادگی مطلوب برای شرکت در مسابقات لیگ برسانند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز