استاندار لرستان خبرداد:

ساخت ده هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح ملی اقدام مسکن در لرستان

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۱:۳۷:۱۹
کد خبر: ۱۰۵۷۷۹۷
ساخت ده هزار و ۷۰۰  واحد مسکونی در قالب طرح ملی اقدام مسکن در لرستان
سید موسی خادمی گفت: ده هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی توسط دولت در قالب اجرای طرح ملی اقدام مسکن درلرستان برای واجدین شرایط ساخته می شود.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان،خادمی در جلسه ویدئوکنفرانس شورای مسکن استان با اشاره به این طرح ملی ،اظهار کرد: از طریق این پروژه برای افراد واجد شرایط قرار است حدود ۱۰ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در استان ساخته و تحویل شود.

او در خصوص روند این  پروژه گفت: در حال حاضر در مرحله تامین زمین در شهرستانهای مختلف  هستیم و در برخی از مناطق حتی پیشرفت بیشتری صورت گرفته و پروژه آغاز شده است.

خادمی با بیان اهمیت و سختی اجرای این طرح ، گفت :با همکاری ستاد اجرایی و بنیاد مسکن و استفاده از ظرفیت‌ بخش خصوصی تلاش می‌کنیم که این تعهد دولت را در استان لرستان به خوبی اجرا کنیم.

استاندار لرستان  با اشاره به اینکه سهم استان لرستان ۱۰ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی بوده است، عنوان کرد: مردم در مرحله ثبت‌نام به خوبی عمل کرده و بیش از ۲۰ هزار نفر در این طرح ثبت نام  اولیه کرده که پس از بررسی  حدود ۱۳ هزار نفر واجد شرایط تشخیص داده شده اند که این موضوع نشان می دهد تعداد افرادی واجد الشرایط از سهم اختصاص داده شده بیشتر است.

اوبا اشاره به ضرورت واریز مبلغ اولیه ثبت نام از طرف واجدین شرایط ،افزود: علیرغم ارسال پیامک به واجدین شرایط تعداد افرادی که مبلغ اولیه ثبت نام را واریز کرده‌اند متاسفانه بسیار کم است که این موضوع کار را در استان لرستان مقداری عقب می‌اندازد.

خادمی  با بیان بخشی از امتیازات این طرح ، خاطر نشان کرد:  تقریباً زمین این طرح مجانی در اختیار افراد قرار داده می شود و تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت نیز به آن تعلق گرفته و هزینه های مربوط به صدور پروانه، نظام مهندسی، و در انشعابات و اشتراکات زیر ساختی نیز تخفیفات خاصی مورد نظر است.

 استاندار لرستان تاکید کرد: با توجه به اینکه طرح اقدام ملی مسکن فرصت مغتنمی برای  خانه دار شدن است از مردم عزیز می خواهم  مبلغ اولیه را که حدود ۴۰ میلیون تومان است سریع‌تر بحساب مربوطه واریز کرده تا بتوانیم عملیات اجرایی را در استان لرستان سریعتر آغاز کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز