دقایقی پیش انجام شد :

شرکت فروسیلیس ایران ، میزبان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۰۹:۵۸:۲۱
کد خبر: ۱۰۵۸۷۴۷
شرکت فروسیلیس ایران ، میزبان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور لحظاتی پیش با حضور در شرکت فرو سیلیس ایران از این مجموعه بزرگ تولیدی استان سمنان بازدید کرد.‌
به گزارش خبرگزار برنا از سمنان؛ بابک دین پرست ، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور در ششمین برنامه ی کاری خود در دومین روز از سفر به استان سمنان دقایقی پیش با حضور در شهرک صنعتی سمنان از شرکت بزرگ فرو سیلیس ایران بازدید کرد.‌
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور در این برنامه با حضور در بخش های مختلف این شرکت بزرگ صنعتی استان سمنان از خط تولید محصولات مختلف آن شامل فرو سیلیکومنیزیم ، فروسیلیسیوم ، کک از ذعال سنگ و پودر میکرو سیلیکا بازدید و در گفتگو با مدیران این مجموعه با طرح جدید توسعه این شرکت آشنا شد.
شرکت فروسیلیس‌ ایران با سرمایه گذاری ۱۴۷ میلیارد ریال و اشتغال ۳۵۰ نفر مشغول به فعالیت است و ظرفیت تولید این واحد سالانه بیش ۵۹ هزار تن انواع فرو‌سیلیکومنیزیم، کک‌ از ذغال‌سنگ، پودر میکرو‌ سیلیکا‌ و فروسیلیسیوم‌ با عیار ۷۵ درصد می باشد .
اهمیت تولیدات شرکت فروسیلیس‌، عمل اکسیژن‌زا‌ در فولادسازی، عامل جوانه‌زا‌ در ریخته‌گری چدن، عنصر آلیاژی در تولید فولاد پرسیلیس و عامل نشکن‌ساز‌ در تولید چدن‌های داکتیل است‌. این واحد تولیدی در زمینی به مساحت ۵۰۰ هزار مترمربع و با زیربنای ۷۱ هزار مترمربع احداث شد و سالانه ۵۰ هزار مترمکعب آب مصرف می‌کند.
در این بازدید محسن صالحی‌نیا ، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و علیرضا شریفی نیا ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ، بابک دین‌پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت‌ کشور را همراهی می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز