حجت الاسلام والمسلمین حسین سلیمانی :

خدا برای انسان بهترین وکیل است

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۱۰:۰۰:۲۷
کد خبر: ۱۰۵۸۷۸۶
خدا برای انسان بهترین وکیل است
هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های ارتش در منطقه خراسان، در محفل انس با قرآن قرارگاه عملیاتی لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه علیه السلام، که به مناسبت در آستانه بودن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس برگزار شد، گفت: خدا بهترین وکیل برای انسان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین حسین سلیمانی گفت: انسان باید کارهای خود را به کسی واگذار کند که فانی نباشد، لذا اگر انسان به غیر خدا توکل کند و کارهای خود را به او واگذار نکند، باخته است.

وی توکل فانی بر فانی،  ضعیف  بر ضعیف و جاهل برجاهل را فناپذیر برشمرد و گفت: اگر انسان می خواهد کسی را وکیل خود قرار دهد بهترین وکیل برای امورات او خداست.

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه شمالشرق، تواضع، حلم، شب‌زنده‌داری، ترس از عذاب الهی، انفاق، اخلاص در توحید، پرهیز از آدم‌کشی، پرهیز از بی عفتی، پرهیز از امور باطل و بیهوده، عبور کریمانه اما معترضانه از گناه، تدبر در آیات قرآن و درخواست فرزند صالح از خداوند را از ویژگی‌های بندگان صالح خدا و عبادالرحمان  برشمرد.

وی با اشاره به چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: رزمندگان ما در سال‌های دفاع مقدس با توکل بر خدا توانستند در هشت سال دفاع مقدس پیروز شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز