رییس جهاددانشگاهی کردستان خبر داد:

برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی توسط جهاد دانشگاهی

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۳:۰۵:۲۴
کد خبر: ۱۰۶۴۸۰۰
برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی توسط جهاد دانشگاهی
رییس جهاد دانشگاهی کردستان گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در کردستان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، چیا سهراب نژاد از برگزاری آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی توسط جهاددانشگاهی در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: به طور کلی در این آزمون استخدامی که در سراسر کشور برگزار می شود 1500 نفر جذب می شوند که سهمیه استان کردستان از این تعداد 21 نفر اعلام شده است.

وی افزود: ثبت نام برای شرکت در این آزمون از پنجشنبه 3 مهرماه آغاز شده و تا روز شنبه 12 مهر ماه جاری ادامه دارد.

رییس جهاد دانشگاهی کردستان عنوان کرد: دفترچه ثبت نام منتشر شده و متقاضیان شرکت در این آزمون استخدامی برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت این دفترچه می توانند به سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانیwww.hrtc.ir  مراجه کنند.

وی با بیان اینکه شرکت در آزمون برای بانوان و آقایان محدودیتی ندارد، ادامه داد: این آزمون در رشته های بهیار، کمک پرستار(بهدار)، متصدی خدمات دارویی، منشی پزشکی، انباردار، متصدی خدمات اداری، متصدی خدمات عمومی، متصدی خدمات عمومی(راننده آمبولانس)، برگزار می شود.

سهراب نژاد عنوان کرد: داشتن شرایط سنی حداقل 18 سال تمام و حداکثر 26 سال تمام، احتساب پایان خدمت و حداکثر سن از جمله شرایط عمومی آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی کشور محسوب می شود.

وی یادآور شد: آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی دوم آبان ماه در مرکز استان کردستان برگزار می شود و دارندگان مدرک دیپلم و فوق دیپلم نیز می توانند در این آزمون شرکت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز