امام جمعه مهریز:

مسوولان در عرصه فرهنگی، کم‌کاری نکنند

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۸:۴۸:۲۹
کد خبر: ۱۰۶۴۹۸۸
مسوولان در عرصه فرهنگی، کم‌کاری نکنند
امام جمعه مهریز گفت: نهادهای فرهنگی وظیفه سنگینی در قبال مردم و جامعه بر عهده دارند و باید مسوولان از کم‌کاری و بی‌توجهی به امور مختلف این حوزه تاثیرگذار پرهیز کنند و پاسخگویی سوالات و شبهات جوانان باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "حجة‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی" امام جمعه مهریز روز یکشنبه در جمع گروهی از بانوان شهرستان افزود: اکثر سازمان‌ها و نهادها از بودجه مناسبی برای امور فرهنگی برخوردارند که باید با برنامه‌ریزی و بر اساس نیاز مردم و جوانان اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه بی‌توجهی و بی‌تفاوتی به مسایل فرهنگی در رسیدگی به نیازهای نسل جوان گناهی نابخشودنی و اصلا پذیرفته نیست ادامه داد: هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی و داشتن طرح و برنامه مدون در این امور ضروری است .

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز به تهدید جدی نرم فرهنگی دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد که در قبال خنثی کردن آن همه باید احساس تکلیف کنند و رسالت دینی و انقلابی خود را انجام دهند.

محی‌الدینی از بی‌توجهی به رعایت نکردن حجاب و داشتن عفاف در برخی از رسانه‌های گروهی که نقش مهمی در فرهنگ‌سازی در کشور دارد انتقاد کرد و گفت: باید برنامه‌سازی‌ها درست و بر اساس موازین شرعی و قانونی صورت گیرد.

امام جمعه مهریز به اهمیت نشاط و تامین فضای مناسب  برای فعالیت‌های ورزشی بانوان در شهرستان اشاره کرد و گفت: بر متولیان است برای ایجاد مکان‌های مناسب با حفظ حرمت بانوان اقدام شود.

محی‌الدینی به فرار نخبگان از منطقه که موضوعی خطرناک است اشاره کرد و گفت: باید زمینه استفاده از آنها در بخش‌های مختلف برای کمک به مردم و توسعه همه جانبه شهرستان فراهم شود.

در این جلسه فرماندار و تعدادی از شرکت‌کنندگان به طرح دیدگاه‌های خود و ایجاد زمینه مناسب برای حضور فعال دختران و بانوان در جامعه با حفظ حرمت و رعایت مقررات پرداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز