رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان سمنان گفت:

درخشش هیأت ورزش‌های همگانی سمنان در پویش ملی آماده‌باش

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۰:۴۰:۴۸
کد خبر: ۱۰۶۸۸۲۴
درخشش هیأت ورزش‌های همگانی سمنان در پویش ملی آماده‌باش
رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان سمنان گفت:این هیأت ورزشی در پویش ملی آماده‌باش در سه بخش، رتبه برتر کشوری کسب کرد.
 به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ همت هادیان رئیس هیات ورزش های همگای استان سمنان اظهار کرد: در آیین ویدئوکنفرانسی اختتامیه پویش ملی آماده‌باش برای مبارزه با کرونا با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی، رؤسای انجمن‌های زیرپوشش فدراسیون و رؤسای هیأت‌های ورزشی، هیأت ورزش‌های همگانی استان سمنان در سه بخش از ۱۰ بخش این پویش میان استان‌های برتر کشور قرار گرفت.
وی بیان کرد: پویش آماده‌باش از ۱۰ مردادماه تا ۳۰ شهریورماه در سراسر کشور برگزار شد و هیأت ورزش‌های همگانی استان سمنان با تلاش هیأت شهرستان‌ها و کمیته‌های زیرپوشش موفق به تولید ۱۸۳ ویدئوی آموزشی، ۱۵ موشن‌گرافی، ۸۱ اینفوگرافی، ۱۵۰ پوستر و بروشور، ۲۱ چالش، برگزاری پنج جشنواره ورزشی و برگزاری ۶۳ مسابقه مجازی و ۹ برنامه رادیویی و تلویزیونی و ۴۷ لایو اینستاگرامی شد و میان ۳۱ استان و در کنار منطقه آزاد کیش و اروند موفق به کسب رتبه برتر شد.
رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان سمنان اضافه کرد: در زمان برگزاری پویش آماده‌باش، ۲۰۴ هزار بازدید از صفحه‌های شهرستانی و استانی فضای مجازی هیأت ورزش‌های همگانی استان شد و استقبال بسیار خوبی از برگزاری مسابقات مجازی، چالش‌ها و جشنواره‌های ورزشی توسط شهروندان صورت گرفت.
هادیان، ضمن قدردانی از زحمات تمامی هیأت‌های ورزشی شهرستان‌هایی که در این پویش همراهی کردند، گفت: به‌زودی انجمن‌ها و کمیته زیرپوشش هیأت‌های برتر و کمیته‌های برتر در آیینی معرفی و تجلیل خواهند شد.
وی با قدردانی از استقبال بسیار خوب مردم هم‌استانی که همیشه حامی برنامه‌های خوب و اثرگذار بوده و هستند، گفت: آحاد جامعه استقبال خوبی از برنامه‌های هیأت ورزش همگانی استان سمنان در وضع کرونا داشتند.
رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان سمنان تصریح کرد: وظیفه دارم از همکاری فدراسیون ورزش‌های همگانی جمهوری اسلامی ایران که با راهبرد جدید مسیر جدیدی را در ورزش همگانی آغاز کرده است، اداره کل ورزش و جوانان استان و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌هایی که ما را در این پویش بزرگ یاری دادند و اصحاب رسانه استان به‌ویژه همکاران خبری در رادیو و برنامه ورزش استان تقدیر و تشکر کنم.
 
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز