مشاوراستاندار در امور معلولان:

مناسب سازی ورودی و خودپردازهای بانک ها پیگیری می شود

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۱:۲۳:۲۳
کد خبر: ۱۰۶۸۸۷۰
مناسب سازی ورودی و خودپردازهای بانک ها پیگیری می شود
مشاور استاندار اردبیل در امور معلولان از پیگیری مناسب سازی ورودی ها و خودپردازهای بانک ها در سطح استان برای سهولت استفاده معلولان خبر داد.

به گزارش برنا، عظیم قهرمانی در نشست با نمایندگان بانک های استان تصریح کرد: استاندارد ارتفاع برخی خودپردازها و رمپ های عبور و مرور معلولان در بانک ها رعایت نشده که لازم است مسوولان بانکی نسبت به رفع این موانع اقدام کنند.

وی بیان کرد: تلاش می شود ازمعلولان و  جامعه هدف استفاده کننده از خدمات بانکی ، مشکلات موجود با نظر سنجی احصا و به بانک ها برای رفع  اطلاع رسانی شود.

قهرمانی به وجود ۷۳۲ خودپرداز ۱۴ بانک دولتی در سطح استان اشاره کرد و گفت: با هماهنگی های انجام گرفته با بانک های خصوصی ،مناسب سازی فضاها و دستگاههای خودپرداز آن ها نیز مورد پیگیری قرار می گیرد.

وی در ادامه با اشاره به مناسب سازی معابر در منطقه وحدت تا میراشرف تصریح کرد: مسیر رفت این منطقه برای عبور و مرور معلولان پازل چینی شده و مسیر برگشت نیز در حال اجرا است.

قهرمانی  اظهار کرد: همچنین پل های ویلچر گذر برای استفاده معلولان و روشندلان در این منطقه نصب شده است.

وی افزود: لازم است کسبه و اصناف این منطقه از پارک کردن خودرو و ایجاد مانع در پیاده رو های پازل چینی شده خودداری کنند تا مشکلی در عبور و مرور معلولان ایجاد نشود.

بر اساس  آمار بهزیستی استان حدود ۶۰ درصد معابر در استان برای عبور و مرور معلولان مناسب سازی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز