استاندار سمنان خبر داد:

اعمال محدودیت‌های کرونایی در استان سمنان از ۱۹ تا ۲۵ مهر ماه

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۴:۴۷:۵۶
کد خبر: ۱۰۷۰۱۷۳
اعمال محدودیت‌های کرونایی در استان سمنان از ۱۹ تا ۲۵ مهر ماه
استاندار سمنان از اعمال محدودیت‌های کرونایی در استان از ۱۹ تا ۲۵ مهر ماه خبر داد و گفت: بر این اساس برخی صنوف پر خطر تعطیل می‌شوند و فعالیت آنان ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علیرضا آشناگر ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی استانداری سمنان اظهار داشت: بر اساس تصمیم ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا و موافقت کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا محدودیت‌های جدید از شنبه ۱۹ تا جمعه ۲۵ مهر ماه در سراسر استان سمنان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس این قانون فعالیت حضوری در تمام دانشگاه‌ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبانسراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه ها ممنوع است، تصریح کرد: تمامی استخرهای سرپوشیده، سینماها، سالن‌های تئاتر و مراکز مشابه، موزه‌ها و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاههای زنانه و سالن‌های زیبایی، مساجد و مصلی‌ها نیز در تاریخ اعلام شده تعطیل می‌شوند.

استاندار سمنان کافه‌ها، قهوه خانه‌ها، چایخانه‌ها، باغ وحش و شهر بازی‌ها و نیز مراکز تفریحی آبی و باشگاههای بدنسازی و استخرهای سرپوشیده را نیز از دیگر صنوف پر خطر برشمرد و گفت: تمامی این واحدها در سراسر استان در زمان تعیین شده تعطیل می‌شوند.

آشناگر با تأکید بر اینکه نماز جمعه نیز در هیچیک از شهرهای استان برگزار نخواهد شد، افزود: اعمال این محدودیت‌ها با هدف کاهش ابتلاء و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در دستور کار است.

وی خاطرنشان کرد: طی هفته آیند هر گونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ممنوع بوده و همچنین باشگاههای ورزشی ورزشهای پر برخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه نیز حق فعالیت نخواهند داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز