۷۰۰ نفر از کادر درمانی کردستان درگیر بیماری کرونا هستند

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۲:۵۱:۴۶
کد خبر: ۱۰۷۳۲۱۷
۷۰۰ نفر از کادر درمانی کردستان درگیر بیماری کرونا هستند
استاندار کردستان از مردم استان درخواست کرد نسبت بە رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام ویژە داشتە باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، بهمن مرادنیا در ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا گفت: همه شهرستان‌های استان با افزایش شمار مبتلایان به کرونا مواجه هستند و از مردم عاجزانه درخواست می‌کنم جهت حفظ سلامت خود و خانواده هایشان پروتکل های بهداشتی را کاملا رعایت کنند.
وی با بیان اینکه هم اکنون ۷۰۰ نفر از کادر درمانی استان درگیر بیماری کرونا هستند، افزود‌: اگر کادر درمانی با مشکل مواجه شود خدمت رسانی به بیماران مشکل خواهد بود و به سایر کارکنان فشار مضاعف وارد خواهد کرد.
مرادنیا در ادامه حفظ‌ سلامت شهروندان را مقدم بر هر امر دیگری دانست و گفت: جهت حفظ سلامت دانش آموزان مراکز آموزشی تا دو هفته دیگر بصورت مجازی فعالیت خواهند کرد.
وی اظهار کرد: مراکز فروش، پاساژها و اغذیه فروشی ها باید بصورت مدام کنترل شوند و اگر مواردی از عدم رعایت پروتکل ها مشاهده شود نسبت به تعطیلی آن اماکن اقدام خواهد شد.
استاندار کردستان همچنین رعایت کامل نکات بهداشتی در ادارات دولتی که محل مراجعه مردم است را مهم ارزیابی کرد و گفت: اکیپ های نظارتی همواره باید فعالانه در بازرسی از ادارات اقدام کنند.
وی در پایان به نیازهای کادر درمانی استان به تجهیزات و امکانات پیشگیرانه نظیر ماسک نیز اشاره کرد و از خیرین خواست در این ایام به یاری کادر درمانی استان بشتابند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز