کرونا در خانه :

خانه ای روی آب/ آژیر خطر کرونا در منازل

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۱:۵۷:۲۱
کد خبر: ۱۰۷۴۸۱۸
خانه ای روی آب/ آژیر خطر کرونا  در منازل

درابتدای عرایضم باید این نکته را یاداور شوم دیگر صحبت در مورد کرونا وعواقب گرفتار شدن صحبتی نمانده است، این ویروس منحوس طوری جامعه بشری را تحت تاثیر قرار داده است که دیگر همگان متوجه وخامت اوضاع شده اند.

دقایقی پبش خبر دار شدم عده ای از اشنایان که تعداد انان به ۲۳ نفر می رسد در یک میهمانی خانوادگی دچار این بیماری شده و حال ۴ نفر انان نیز به شدت وخیم است ، حال با توجه به این شرایط و تردد بیش از حد بستگان دیگر نمی توان خانه را هم به صراحت مکان امن دانست.

تا چند وقت پیش می گفتیم و می شنیدیم خانه امن ترین جا برای عدم ابتلا به این ویروس است در حالی که با توجه به شرایط بومی بودن و ترددهای زیاد فامیلی وروابط خانوادگی ما این امر نیز دیگر قابل اطمینان نیست...

در بین خانواده های ما تردد ورفت و امد کماکان مانند روال سابق وجود دارد و چه بسا بسیاری از افراد خانواده مجبورند برای امرار معاش وسایر کارهای ضروری از منزل خارج شوند ، حال با این وضعیت می توان خانه را قرنطینه کرد؟

 در حال حاضر چند استان قرنطینه شده اند و منع عبور مرور در انها در جریان است و در خواست ما هم از استاندار محترم این است هرچه زودتر با توجه به شرایط ویژه استان اقدامات لازم را هرچه سریع تر نسبت به این امر اقدام فرماید.

با توجه به قوانین جدید وبرخورد جدی تر با متخلفین در سطح جامعه امید می رود با رعایت موارد بهداشتی این امار به حداقل برسد.

خدمت عزیزان عرض نمایم این ویروس قرار نیست به این راحتی دست از سر ما بردارد مگر این که خود بخواهیم، می شود اگر بخواهیم

  ✍برای ریشه کن کردن این ویروس هرکدام ازما به نوبه خود مسئولیم، هر کدام از ما باید از خود شروع کند وبا رعایت صحیح، ناقل این بیماری در ابتدا به خانواده و سپس جامعه نشود باور کنید اگر همه بهداشت فردی را رعایت کنیم نیازی نیست دنبال مقصر بگردیم.

درصورت اقدام به این امر ابتدایی  دیگر نه درگیر و نه ناقل ان به عزیزان خود خواهیم بودو صد البته با رعایت بیشتر درسطح جامعه ان را به شخص دیگر هم انتقال نخواهیم داد،یک لحظه تصور کنید همه رعایت نکات بهداشتی را از خود ومنازل خود شروع کنند ایا واقعا با این شرایط دیگر باز هم ترسی وجود خواهد داشت؟

در اخر باز هم تاکید می کنیم می شود اگر کمی همت کنیم واهمال کاری را کنار بگذاریم و واقعیت امر جز این نیست تا هر کدام از ما خود را در مقابل این امر مسئول ندانیم هیچ اتفاقی نمی افتد،بیایید کمی با هم باشیم.

✍فرشید گله داری

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز