استاندار چهارمحال بختیاری:

در صورت وارد نشدن خلل به امور؛ ادارات باید اجازه دورکاری به کارمندان بدهند

۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۹:۳۰:۰۲
کد خبر: ۱۰۷۵۳۲۴
در صورت وارد نشدن خلل به امور؛ ادارات باید اجازه دورکاری به کارمندان بدهند
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اداراتی که می‌توانند با نیروی کمتر امور خود را انجام دهند اجازه دورکاری به کارمندان بدهند.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری؛ اقبال عباسی در جلسه شورای اداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به وضعیت قرمز شیوع کرونا در استان و روند فعالیت ادارات و نهادهای دولتی، تصریح کرد: به جز موج اول، در سایر موج‌های شیوع کرونا تکلیف و وظیفه‌ای برای دورکاری کارمندان ادارات از سوی ستاد ملی کرونا مشخص نشد اما با این وجود اداراتی که می‌توانند با نیروی کمتر امور خود را انجام دهند اجازه دورکاری به کارمندان بدهند.

وی با تاکید بر پرداخت مطالبات دستگاه‌های خدمات‌رسان استان، تصریح کرد: به جز دانشگاه علوم پزشکی که در شرایط خاص کرونا قرار دارد و نباید بر آن فشار مالی وارد کرد، سایر دستگاه‌ها در حد توان و بضاعت خود نسبت به پرداخت بدهی‌های خود به دستگاه‌های خدمات‌رسان اقدام کنند.

عباسی در ادامه اظهار کرد: ممکن است رسانه‌ای از بی‌آگاهی خبری در رسانه خود منتشر کند که خلاف واقعیت باشد، که در اینجا وظیفه دستگاه و مدیر مربوطه این است که به جای شکایت، مطلب صحیح و شفاف را در اختیار آن رسانه قرار دهد تا از بروز شایعات و مشکلات بعدی جلوگیری شود.

وی ادامه داد: مدیران استان نباید به هر بهانه‌ای از رسانه‌ها و از جمله رسانه‌های مجازی شکایت کنند و باید مراقبت بیشتری شود.

وی در پایان بر پیگیری مطالبات و دغدغه‌های عمومی مردم تاکید کرد و گفت: امید است با رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم انگیزه و شور لازم برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و حداکثری در سال آینده فراهم شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز