پویش مومنانه، حضور سبز آگاهانه جوانان و ورزشکاران کردستانی

۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۱:۳۰:۲۴
کد خبر: ۱۰۷۷۴۰۴
پویش مومنانه، حضور سبز آگاهانه جوانان و ورزشکاران کردستانی
به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی جمعی از ورزشکاران و سازمان های مردم نهاد با کمک سازمان بسیج ورزشکاران با مراجعه به پایگاه اهدای خون به نیازمندان خون اهدا کردند.

 علی اصلانی رییس بسیج ورزشکاران اداره کل ورزش و جوانان کردستان در گفتگو با خبرگزاری برنا در خصوص اهدا خون جامعه ورزشکاران و سازمان های مردم نهاد به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: این برنامه امروز شنبه ۳ آبان لغایت ۲۸ اسفند با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران استان و اداره کل ورزش و جوانان و با هماهنگی سازمان انتقال خون، با هدف کمک انسان دوستانه به مردم شریف ایران اسلامی با رعایت پروتکل های بهداشتی  برگزار می شود.

رییس بسیج ورزشکاران کردستان تصریح کرد: اهدای خون یکی از لازم ترین اقدامات است زیرا بسیاری از بیماران نیازمند خون هستند، و یکی از وظایف اصلی سازمان بسیج ورزشکاران، انجام اقدامات فرهنگی در ورزش است و یکی از بحث های با اهمیت ما‌نیز بحث ترویج اسلامی در ورزش است که در این زمینه، برنامه ها و اقدامات خوبی انجام شده است.

اصلانی در ادامه عنوان کرد: حضور  هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد در پویش مومنانه، حضور سبز آگاهانه در راستای اهدای خون به مردم شریف ایران جهت هم افزایی در برنامه های فرهنگی و اجتماعی، مدنظر است تا برنامه های تاثیرگذاری را انجام دهیم.

نظر رهبر معظم انقلاب در خصوص اهدای خون

اهدای خون که باعث نجات جان انسان ها می باشد، امری مستحسن و شایسته و خدا پسند است و سزاوار است مومنین در انجام این امر کوشا بوده و حتی المقدور از این کار دریغ نورزند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز