۳ شمشیرباز آذربایجان‌غربی شانس المپیکی شدن دارند

۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۰:۰۸:۱۷
کد خبر: ۱۰۸۰۴۹۲
۳ شمشیرباز آذربایجان‌غربی شانس المپیکی شدن دارند
دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان‌غربی گفت: سه شمشیرباز استان شانس رسیدن به المپیک دارند و تمرینات خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌دهند.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، علی نجف‌زاده گفت: با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی رشته های ورزشی از جمله شمشیربازی، با ابلاغ شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی هیات پزشکی، فعالیت خود را آغاز و هم اکنون نیز شمشیربازان استان با رعایت تمام جوانب تمرینات خود را انجام می دهند.

وی گفت: برای مسابقات انتخابی المپیک این رشته، سه شمشیرباز استان شامل هادی رضوی نیا و الهه قهرمانی در اسلحه فلوره و سکینه نوری در اسلحه اپه شانس حضور دارند و هم‌اکنون نیز تمرینات خود را به شکل منظمی برگزار می کنند گرچه تمرینات به شکل منظم پیش از کرونا نیست ولی تلاش هیات و شمشیربازان حفظ آمادگی برای مسابقات آتی است.

دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان‌غربی افزود: سالن شمشیربازی ارومیه با حمایت اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بازسازی شده و با توجه به برگزاری احتمالی مسابقات شمشیربازی انتخابی المپیک در اردیبهشت سال آینده در کره‌جنوبی، به فدراسیون درخواست میزبانی اردوی تیم‌ملی در اسلحه فلوره آقایان و بانوان را ارائه داده ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز