فرمانده انتظامی شهرستان کرج :

اراذل و اوباش منطقه "دهقان ویلا" دستگیر شدند

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۰۹:۲۹:۱۸
کد خبر: ۱۰۸۱۶۰۲
اراذل و اوباش منطقه دهقان ویلا دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری5 نفر از اراذل و اوباش منطقه دهقان ویلا خبر داد و گفت: این افراد به دلیل ایجاد مزاحمت و برهم زدن نظم عمومی، تحت تعقیب پلیس و مراجع قضائی بودند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سرهنگ محمد معظمی گودرزی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر قدرت نمایی و درگیری تعدادی از اراذل و اباش در منطقه دهقان ویلا که این موضوع باعث ایجاد ترس و دلهره در بین شهروندان شده بود، بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری 46 دهقان ویلا به محل درگیری اعزام شدند.

وی گفت: با حضور ماموران مشخص شد تعدادی از اراذل و اوباش سابقه دار سطح حوزه که تحت تعقیب پلیس و مراجع قضائی بودند به دلیل خصومت های شخصی با یکدیگر درگیر شده و با عربده کشی و استفاده از سلاح سرد، در بین مردم اقدام به قدرت نمایی می کنند.

سرهنگ گودرزی افزود: ماموران با هوشیاری و سرعت عمل ضمن کنترل متهمان، موفق به دستگیری هر 5 اوباش شرکت کننده در درگیری شده و سلاح های سرد کشف شده از نامبردگان را نیز به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اشاره به اعتراف متهمان به شرارت و برهم زدن نظم عمومی، خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و برای ادامه تحقیقات به به پلیس امنیت عمومی استان ارسال شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز