مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی لرستان:

پرداخت ۱۸۱ میلیارد تومان تسهیلات کرونا به کسب و کارهای آسیب دیده در لرستان

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۱۳:۰۵:۲۴
کد خبر: ۱۰۸۱۸۰۷
پرداخت ۱۸۱ میلیارد تومان تسهیلات کرونا به کسب و کارهای آسیب دیده در لرستان
علی آشتاب از پرداخت مبلغ 181 میلیارد و 889 میلیون تومان تسهیلات به مشاغل و کسب و کارهای آسیب دیده‌ از کرونا در استان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری  لرستان ؛ آشتاب صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پس از شیوع بیماری کرونا در استان صیانت از واحدهای کار و تولید و مساعدت به دوام و قوام این کسب و کارها در دستور کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی قرار گرفت اظهار کرد :با همکاری و هماهنگی کلیه دستگاههای اجرایی و بانکهای استان تاکنون تعداد 29 هزار و 470 پرونده کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا با اشتغال 36 هزار و 625 نفر با اعتبار 291 میلیارد و 919 میلیون تومان به بانکهای عامل معرفی شده اند .

او با اشاره به اینکه اکثر پرونده های واحدهای متضرر دیده در کارگروه اشتغال استان بررسی و برای دریافت تسهیلات به بانکها معرفی شده اند تصریح کرد : تاکنون مبلغ 181 میلیارد و 889 میلیون تومان تسهیلات به 20 هزار و 176 پرونده با اشتغال 23 هزار و 697 نفر به واحدهای استان پرداخت شده است .
آشتاب تصریح  کرد: این تسهیلات تخصیصی برای فعالان آسیب دیده از کرونا در حوزه های مختلف از جمله صنایع دستی، فرهنگی، گردشگری ، مراکز آموزشی و فنی حرفه ای، کمیته امداد، بهزیستی، ورزش و جوانان، جهادکشاورزی، بهداشت و درمان و حمل و نقل جاده ای است.
او اعتبار تخصیص داده شده برای پرداخت به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا را مبلغ 696 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود : این تسهیلات تنها به متقاضیانی تخصیص داده شده که در سامانه «کارا» ثبت‌نام کرده و به بانکهای عامل معرفی شده باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز