مشاور استاندار و مسوول روابط عمومی استانداری اردبیل:

برترین‌های جشنواره تولیدات کرونایی روابط عمومی‌های استان مشخص شدند

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۲:۲۰:۳۷
کد خبر: ۱۰۸۵۰۴۰
برترین‌های جشنواره تولیدات کرونایی روابط عمومی‌های استان مشخص شدند
مشاور استاندار و مسوول روابط عمومی استانداری اردبیل برترین‌های جشنواره تولیدات کرونایی روابط عمومی‌های استان خبر داد.

به گزارش برنا،غلامحسین غاربی کلخوران اظهار کرد: پس از چندین جلسه داوری که به همت کمیته آموزش، تحقیقات و ارزیابی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان و با حضور دو نفر از اعضای هیات رییسه و دو داور آزاد تشکیل شد برترین‌های جشنواره تولیدات کرونایی روابط عمومی‌های استان مشخص شدند.

وی افزود: به زودی و در آیینی ویژه از برگزیدگان موصوف تجلیل می شود. 

غاربی در ادامه به برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه مسوولان و کارکنان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌های استان هم که با همکاری روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی انجام شد اشاره کرد و توضیح داد: نفرات منتخب این مسابقه نیز در آیین یاد شده، معرفی و مورد تقدیر قرار می گیرند.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود، اهمیت و ضرورت انس دست‌اندرکاران روابط عمومی با مطالعه و کتاب را یادآور شد و اظهار کرد: کمیته فرهنگی، فوق برنامه و مناسبت‌های شورا مصمم است در هفته کتاب امسال با همکاری اداره کل کتابخانه‌های استان، نشست کتابخوان، ویژه اعضای شورا را به صورت ویدئو کنفرانسی اجرا کند.

به گفته غاربی، برگزاری دوره آموزشی عمومی شناخت و مقابله با آسیب‌های اجتماعی برای اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان نیز در دستور کار امسال کمیته پشتیبانی و اجرایی شورا قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز