تاکید بر شناسایی نقاط حادثه‌خیز جاده‌های روستایی آذربایجان‌غربی

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۹۴۰۸
تاکید بر شناسایی نقاط حادثه‌خیز جاده‌های روستایی آذربایجان‌غربی
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی در مباحث مختلف، گفت: فرهنگ‌سازی در بین خانواده‌ها و آموزش رانندگان بیش از پیش تلفات جانی و مالی رانندگی را کاهش می‌دهد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، آیدین رحمانی رضائیه ظهر در جلسه کارگروه ایمنی حمل و نقل روستایی استان، اظهار داشت: کم تجربگی رانندگان یکی از مهم‌ترین دلایل در امر رانندگی و تخلف از قوانین است که متأسفانه بیشتر خسارات جانی و مالی از سمت ناوگان حمل و نقل سنگین به دیگر وسائط نقلیه وارد می‌شود.

وی ضمن تأکید بر شناسایی نقاط حادثه‌خیز روستایی در جهت کاهش تلفات جانی و مالی، خاطر نشان کرد: راه‌های روستایی از حساسیت بسیار بالایی نسبت به سایر راه‌ها برخوردارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: باید سهم و وظایف هر یک از دستگاه‌های اجرایی در قبال راه‌ها مشخص و ابلاغ شود به گونه‌ای که اقدام بر اساس برنامه زمان‌بندی شده منتج به اقدام موثر شود.

رحمانی یادآور شد: آشکارسازی ماشین آلات و ادوات، توزیع کلاه ایمنی بین موتورسواران، خط‌کشی محورها، آموزش و فرهنگ‌سازی، توجیه دهیاران، استقرار تابلو‌های راهنمایی و رانندگی جزو اقداماتی است که دستگاه‌های متولی باید در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود برنامه‌ها بر پایه تحلیل‌ها و داده‌ها پیش رود تا تأثیرگذاری اقدامات پیش‌رو بیش از پیش باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز