معاون سازمان صمت استان سمنان خبرداد:

آغاز طرح تشدید نظارتی بازار شب یلدا در استان سمنان

۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۲:۵۰:۲۹
کد خبر: ۱۱۰۴۲۱۷
آغاز طرح تشدید نظارتی بازار شب یلدا در استان سمنان
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بابیان اینکه طرح تشدید نظارتی بازار شب یلدا در استان آغاز شد، گفت: مقابله با گران‌فروشی در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ مهدی یحیایی صبح سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ضمن بیان اینکه طرح تشدید نظارتی بازار شب یلدا در استان از امروز آغاز شد، اظهار داشت: در آستانه شب یلدا برخی از کالا و خدمات مرسوم این ایام تحت تأثیر نوسانات قیمت قرار می‌گیرد.

وی مقابله با گران‌فروشی و افزایش بی‌رویه قیمت‌ها را در دستور کار دانست و افزود: نظارت بر بازار شب یلدا در این ایام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و برای جلوگیری از سؤ استفاده‌های احتمالی برخی افراد سودجو نظارت و بازرسی صنفی تشدید می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه واحدهای عرضه کالاهایی از قبیل آجیل و خشکبار، میوه و تره‌بار و شیرینی در اولویت گشت‌های نظارتی قرار دارند، تصریح کرد: پایش و رصد بازار در راستای جلوگیری از کمبود اقلام ضروری به‌صورت مداوم توسط بازرسان انجام می‌شود.

یحیایی بابیان اینکه عموم شهروندان می‌توانند در اجرای این طرح مشارکت داشته باشند، گفت: نصب نرخ نامه و عرضه محصولات باقیمت مناسب باید در دستور کار فروشندگان و فعالان صنفی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: شهروندان استان سمنان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند مراتب را با شماره ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صمت گزارش کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز