در تاریخ دوم دی ماه؛

استاندار البرز در سامانه "سامد" پاسخگوی شهروندان البرزی است

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۰۸:۳۹:۱۷
کد خبر: ۱۱۰۶۴۳۳
استاندار البرز در سامانه سامد پاسخگوی شهروندان البرزی است
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز گفت: با توجه به شرایط خاص شیوع بیماری کرونا و ضرورت پرهیز از حضور در اجتماعات، استاندار البرز با حضور در سامانه سامد در روز سه شنبه ۲ دی ماه ۹۹ به شماره ۱۱۱ پاسخگوی شهروندان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، محمدرضا جهانشاهلو اظهار کرد: استاندار البرز همواره بر این امر تاکید دارند که مردم ولی نعمتان ما هستند و باید در راستای بسط سلامت، امنیت و رفاه آنها در جامعه با اهتمام ویژه ای برنامه ریزی و اقدام کنیم.

وی ادامه داد: سابق بر این دکتر شهبازی به صورت مستمر در شهرستان های البرز حضور می یافتند و دیدار مردمی یکی از اهداف مهم این سفرها محسوب می شد.

جهانشاهلو گفت: اکنون نیز این سفرها ادامه دارد ولی به دلیل لزوم رعایت فاصله اجتماعی و اهمیت حفاظت از سلامت مردم از تشکیل اجتماعات جلوگیری می شود.

وی افزود: برای این منظور با تدبیر استاندار البرز از طریق تماس با سامد به شماره 111 مشکلات و دغدغه های خود را مطرح کرده و پاسخ خود را از نماینده عالی دولت در استان دریافت نمایند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز اضافه کرد: همچنین شهروندان عزیز می توانند نظرات و پیشنهادات  خود را از شبکه مجازی رسمی استانداری البرز به آدرس  صفحه ostandari_alborz@ در اینستاگرام  ارسال نمایند تا پس از مطالعه مستقیم استاندار محترم البرز پاسخ خود را دریافت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز