استاندار:

۵ شهرستان دیگر همدان نیز به وضعیت زرد کرونایی رسیدند

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۷:۳۳
کد خبر: ۱۱۰۹۷۵۷
۵ شهرستان دیگر همدان نیز به وضعیت زرد کرونایی رسیدند
استاندار همدان اعلام کرد: شهرستان های همدان، فامنین، نهاوند، بهار و تویسرکان از وضعیت نارنجی خارج شده و به وضعیت زرد کرونایی رسیدند.

به گزارش برنا؛ سیدسعید شاهرخی شنبه 6 دی ماه در جلسه ستاد استانی مقابله با کروناویروس همدان گفت: وضعیت کنونی استان را مدیون همکاری خوب مردم و اتحادیه‌ها و اصناف هستیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه استان همدان از وضعیت قرمز خارج شده است اما ضرورت دارد که همچنان پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری فیزیکی و زدن ماسک رعایت شود. 

شاهرخی با بیان اینکه طبق آمار دانشگاه علوم‌پزشکی علت اکثر مبتلایان به کرونا تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی است، تصریح کرد: شهرستان‌های همدان، نهاوند، تویسرکان، بهار و فامنین در وضعیت زرد و شهرستان‌های ملایر، کبودراهنگ، اسدآباد، رزن و درگزین در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه مشاغل گروه‌های 4 در این‌هفته نیز تعطیل هستند، خاطرنشان کرد: فعالیت مشاغل گروه چهار شامل بوستان‌ها و مراکز تفریحی، باشگاه‌های ‌ورزشی، ورزش‌های پربرخورد، باغ وحش‌ها، مراکز ورزش‌های آبی و استخرهای سرپوشیده در استان ممنوع است. 

استاندار همدان در پایان با بیان اینکه تردد خودروها به شهرستان‌های با وضعیت نارنجی با پلاک غیربومی ممنوع است، یادآور شد: آموزش مدارس، دانشگاه‌ها، مؤسسه‌های خصوصی و حوزه‌های علمیه در شهرستان‌های با وضعیت نارنجی تعطیل هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز