معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان :

استاد دانشگاه سمنان به عضویت تحریریه انتشارات جهانی Wiley درآمد

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۰:۴۵:۳۴
کد خبر: ۱۱۱۰۲۶۱
استاد دانشگاه سمنان به عضویت تحریریه انتشارات جهانی Wiley درآمد
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان گفت: عضو هیات علمی این دانشگاه، بر اساس ارزیابی‌های سال ۲۰۲۰، به عنوان عضو هیات تحریریه برگزیده انتشارات جهانی Wiley معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ سیف الله سعدالدین روز یکشنبه به رسانه ها افزود: براساس جدیدترین نتایج اعلام شده از سوی انتشارات جهانی Wiley عضو هیات علمی دانشگاه سمنان  به عنوان عضو هیات تحریریه این انتشارات برگزیده شد .
وی گفت :انتشارات وایلی با اعطای گواهی به نیما امجدی، استاد دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه سمنان، وی را به عنوان عضو هیات تحریریه برجسته انتشارات وایلی در سال ۲۰۲۰ معرفی و از خدماتش تجلیل کرد.
سعدالدین افزود: این عنوان برای عملکرد موثر دکتر نیما امجدی در هیأت تحریریه نشریه International Transactions on Electrical Energy Systems در بخش داوری و جمع بندی مقالات نشریه به وی اعطا شده است.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان با بیان اینکه انتشارات وایلی از معتبرترین ناشران بین‌المللی بزرگ جهانی است که در اکثر کشورهای مهم جهان دفتر نمایندگی دارد افزود : فعالیت این انتشارات به طور انحصاری در حوزه تولید و فروش محصولات علمی دانشگاهی است.
امجدی در سال های گذشته نیز موفقیت های زیادی در خصوص عملکرد برجسته به عنوان دبیر برگزیده و عضو هیأت تحریریه برجسته نشریات را به خود اختصاص داد.

این عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه سمنان جزو ۶ پژوهشگر این دانشگاه، طبق پردازش‌های پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، در بین یک درصد پژوهشگران پر استناد دنیا نیز قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز