قائم مقام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

ثبت‌نام تسهیلات مشاغل فرهنگی، هنری و رسانه ای آسیب دیده از کرونا از فردا

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۱:۰۷:۵۶
کد خبر: ۱۱۱۱۶۳۷
ثبت‌نام تسهیلات مشاغل فرهنگی، هنری و رسانه ای آسیب دیده از کرونا از فردا
قائم مقام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از اختصاص تسهیلات ویژه بنگاه محور جبران خسارت های ناشی از شیوع ویروس کرونا در حوزه های فرهنگ، هنر و رسانه خبر داد و گفت: ثبت نام از متقاضیان دریافت این تسهیلات از فردا دهم دی و از طریق سامانه کارآ آغاز می شود.

به گزارش خبگزاری برنا از سمنان، مجید رهبر 9 دی در نشست وبیناری معاونان این اداره کل با روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های این استان اظهار کرد: ثبت نام از متقاضیان تا سی ام دی ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این تسهیلات از یک میلیارد ریال بر حسب فعالیت‌ها و مشاغل فرهنگی شروع خواهد شد افزود: مدت بازپرداخت این تسهیلات 24 ماهه با کارمزد 12 درصد پیش بینی شده و مشمول تنفس بازپرداخت اقساط تا اول خرداد سال 1400 است.

رهبر، سقف تسهیلات اعطایی در این برنامه را 6 میلیارد  ریال بیان کرد و گفت: اشخاصی که در گذشته از تسهلات کرونایی مربوط به مشاغل و رسته‌های آسیب دیده از کرونا استفاده کرده اند در صورت درخواست مجدد، از مابه التفاف مبلغ درخواستی در قالب تسهیلات مطابق با این دستورالعمل برخوردار خواهند شد.

قائم مقام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از فعالان فرهنگی، هنری، رسانه ای و قرآنی این استان خواست تا در مدت اعلام شده (10 تا 30) دی با مراجعه به سامانه گارا ثبت نام تا پس از بررسی از این تسهیلات برخوردار شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز