آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۱۰ دی ۹۹

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۵:۳۳:۴۱
کد خبر: ۱۱۱۲۵۵۱
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۱۰ دی ۹۹
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا گفت: تعداد موارد مثبت ابتلا به کرونا از ابتدای شیوع این ویروس در استان همدان به ۹ هزار و ۷۸۷ نفر رسید.

به گزارش برنا؛ محمد طاهری گفت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در همدان ۲۴۴ مورد بوده که از این تعداد ۳۳ مورد در بخش عادی و هفت نفر در بخش ICU بستری هستند و حال ۳۰ نفر وخیم گزارش شده است.

وی افزود: تعداد موارد مثبت ابتلا از ابتدای بیماری تاکنون ۹ هزار و ۷۸۷ مورد، تعداد موارد مثبت جدید ۱۳ مورد بوده و متاسفانه تعداد موارد فوت با ۴ مورد جدید به یک هزار و ۴۱۰ مورد افزایش یافته است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا در رابطه با آمار ابتلا به کرونا در شهرستان‌ها عنوان کرد: در شهرستان اسدآباد ۳۵۶ نفر، بهار ۵۶۰ نفر، تویسرکان ۶۰۰ نفر، رزن ۳۹۰ نفر، درگزین ۱۶۸ نفر، فامنین ۱۷۲ نفر، کبودراهنگ ۶۱۵ نفر، ملایر یک‌هزار و ۸۳۴ نفر، نهاوند یک‌هزار و ۹۳ نفر، همدان ۳ هزار و ۷۳۲ نفر و خارج از استان ۲۶۷ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند.

وی در پایان سخنانش ضمن اینکه از مردم خواست نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی جدی باشند گفت: برگزاری دورهمی‌های خانوادگی باعث افزایش ابتلا به این بیماری می‌شود که مردم باید برای حفظ سلامتی خود و عزیزانشان از این برنامه‌ها پرهیز کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز