سفر استانی رئیس فدراسیون دوومیدانی به آذربایجان‌غربی

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۶:۲۲:۰۲
کد خبر: ۱۱۱۴۶۶۲
سفر استانی رئیس فدراسیون دوومیدانی به آذربایجان‌غربی
هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی در سفر استانی خود به آذربایجان‌غربی با مدیرکل ورزش و جوانان این استان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، هاشم صیامی که به همراه محسن برزگر مشاور عالی فدراسیون به استان سفر کرده بود در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت:استان آذربایجان‌غربی با توجه به پتانسیل‌های موجود در بخشهای مختلف دوومیدانی متاسفانه فاقد پیست تارتان در مرکز استان و پیست استاندارد دوومیدانی در شهرستان‌های ۱۷ گانه می‌باشد که این امر مدال‌آوری برای ورزشکاران استان را سخت نموده است.

وی در ادامه به ظرفیت‌های استان در رشته‌های پرتابی اشاره کرد و افزود: استان آذربایجان‌غربی قطب رشته‌های پرتابی کشور است و خوشبختانه در ارومیه خانه پرتاب‌ها با همکاری و مساعدت اداره کل و فدراسیون دوومیدانی بازسازی و تجهیز شده و علی‌رغم کمبودها، ظرفیت و توانایی میزبانی اردوهای تیم های ملی را داراست.

در ادامه جلسه رییس فدراسیون نیز به پتانسیل‌های استان در رشته‌های پرتابی اشاره کرد و گفت : استان آذربایجان‌غربی ظرفیت این را دارد که در المپیک و در رشته‌های پرتابی مدال آور باشد و این موضوع با همدلی مسئولین سیاسی و ورزشی استان دور از دسترس نیست.

صیامی در ادامه اضافه کرد: بحث استعدادیابی در دوومیدانی در اولویت اول فدراسیون است و امیدواریم با تلاش‌های هیئت دوومیدانی استان و حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان بتواند استعدادهای ناب این استان کشف و برای مسابقات آسیایی و جهانی پرورش داده شود.

وی همچنین اضافه کرد: با توجه به توانمندی‌هایی که حسین فهیمی رییس هیئت استان در تمامی زمینه‌ها دارد، آذربایجان‌غربی می‌تواند در سایر مواد ۲۴ گانه دوومیدانی حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد.

وی در پایان سخنان خود افزود: یک مربی خارجی خانم در رشته‌های پرتابی مشخص شده که بزودی با هماهنگی‌های بعمل آمده در ارومیه فعالیت خواهد کرد.

در این جلسه محسن برزگر مشاور عالی فدراسیون در سخنانی با اشاره به ظرفیت‌های استان با حضور رئیس هیات این استان افزود: آذربایجان‌غربی در دوومیدانی آینده درخشانی دارد و فدراسیون با تمام توان دوومیدانی این استان را در جهت ارتقای کمیت و کیفیت دوومیدانی استان بکار خواهد گرفت و فدراسیون با رایزنی با مسئولین رده بالای استان و کشور در این امر از دوومیدانی استان حمایت و نسبت به حل مشکلات و تکمیل زیر ساخت ها اقدام خواهد نمود.

در بخش دیگری از این جلسه، کیومرث پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز به ظرفیت‌های دوومیدانی استان اشاره کرد و گفت: نگاه ورزش استان به دوومیدانی نگاه ویژه و با دید جهانی به این امر می باشد.

وی همچنین در مورد تارتان پیست مجموعه ورزشی تختی اشاره نمود وگفت با توجه به اینکه بخش اعظمی از مشکلات قرارداد حل شده اظهار امیدواری کرد که در اسفندماه سال جاری عملیات تارتان این پیست که آرزوی دیرینه ورزشکاران می باشد به انجام برسد و از ریاست فدراسیون و مشاور عالی وی در خواست حمایت و پیگیری این مهم از مسئولین کشوری را نمود.

در این جلسه حسین فهیمی رییس هیئت دوومیدانی استان، محمد آزادی معاون ورزشی اداره کل و مومن معاون بانوان اداره کل به همراه اعضای هیئت رییسه دوومیدانی استان حضور داشتند، .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز