آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان خراسان شمالی تا ۱۷ دی ۹۹

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۴:۳۰:۵۰
کد خبر: ۱۱۱۶۵۲۹
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان خراسان شمالی تا ۱۷ دی ۹۹
رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در شبانه‌روز گذشته مرگ هیچ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در این استان به ثبت نرسیده است.

به گزارش برنا و به نقل از درگاه اطلاع رسانی این دانشگاه در روز چهارشنبه،  دکتر سیداحمد هاشمی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته با بستری شدن ۲۶ بیمار جدید، شمار بیمار دارای علایم بیماری کووید ۱۹ که در بیمارستان های استان بستری هستند، به ۱۵۶ نفر رسیده است.

وی افزود: صفر شدن شمار فوتی های کرونایی استان در حالی است که در ۲۴ ساعت پیش از آن، ۱۶ دیماه، یک تن بر اثر بیماری کووید ۱۹ در این استان جان باخته بود.

وی افزود: خوشبختانه با اعمال محدودیت های جدید آمار مبتلایان کرونا به طور نسبی کمتر شده است اما این روزها با کم توجهی شهروندان و کاهش درصد استفاده آنان از ماسک و بی اعتنایی به رعایت دستورالعمل ها، احتمال خروج از این وضعیت و دچار شدن به وضعیت قرمز دور از انتظار نیست.

دکتر هاشمی با قدردانی از مردم به دلیل همکاری و همراهی با ستاد کرونا تاکید کرد: درخواست ما از شهروندان استفاده از ماسک، محدود کردن حضور و شرکت خود در تجمعات و دورهمی های خانوادگی و پرهیز از رفت و آمد با وسایل حمل و نقل عمومی، حضور در پاساژها، نانوایی ها، بانک ها و ادارات است.

استان خراسان شمالی که از ابتدای مردادماه رنگ قرمز شیوع کرونا به خود گرفته بود، پس از اعمال محدودیت های جدید در آذرماه، از نظر شیوع ویروس کرونا به وضعیت نارنجی تغییر وضعیت داد، و بنا بر اعلام مسوولان بهداشتی اکنون همه شهرستان های این استان در وضعیت زرد قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز