مدیر کل ورزش و جوانان کردستان:

همکاری با جهاددانشگاهی کردستان یک فرصت برای توسعه است

۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۰۹:۳۲:۵۲
کد خبر: ۱۱۳۶۸۷۴
همکاری با جهاددانشگاهی کردستان یک فرصت برای توسعه است
مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: جهاددانشگاهی کردستان ظرفیت های خوبی دارد که همین مهم میتواند یک فرصت برای توسعه باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ حامد جولایی در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان ضمن اشاره به اینکه همکاری با جهاددانشگاهی دوسویه است، اظهار کرد: جهاددانشگاهی استان کردستان ظرفیت های خوبی دارد که باید از آنها به صورت کاربردی استفاده شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته چندین قرارداد با جهاددانشگاهی استان کردستان منعقد شده است، گفت: جهاددانشگاهی کردستان در همکاری و اجرای دو طرح آموزش سرباز ماهر و کسب و کارهای فناورانه به خوبی عمل کرده است و ما نیز رضایت کامل را داریم.

درادامه نیز جولایی با بیان اینکه جهاددانشگاهی نیز میتواند در زمینه ورزش هم همکاری لازم را داشته باشد، گفت : جهاددانشگاهی استان کردستان ظرفیت های خوبی دارد که همین مهم میتواند  یک فرصت برای توسعه باشد.

جولایی در پایان با اشاره به اینکه همکاری لازم با جهاددانشگاهی استان کردستان انجام می شود،  یادآور شد: حوزه فعالیتهای ورزش و جوانان بسیار گسترده است و همین مسئله باعث می شود برای توسعه آن از پتانسیل های جهاددانشگاهی کردستان استفاده بکنیم.

در ابتدای این جلسه اکبر اسدی رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان ضمن تشریح حوزه فعالیت این نهاد علمی، گفت: خوشبختانه در سالهای گذشته همکاری های خوبی مابین اداره ورزش و جهاددانشگاهی استان کردستان بوده است و امیدواریم این همکاری ها دوباره  ادامه داشته باشد.

وی افزود: جهاددانشگاهی استان کردستان در حوزه های اشتغال، کارآفرینی، آموزش، فرهنگی و پژوهش  توانایی های خوبی را دارد که میتواند با آمادگی کامل آنرا در اختیار دستگاه ورزش استان قرار بدهد.

اسدی در پایان به اجرای برنامه های کاربردی همچون آموزش های مهارت پیش از ازدواج اشاره و یادآور شد: همگرایی مهمترین مسئله در توسعه است و بر همین اساس اگر بخواهیم به اهداف دستیابی داشته باشیم باید بین دستگاه های اجرایی همگرایی و هم افزایی وجود داشته باشد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز