فرماندارپلدختر :

مشکلات با مطالبه گری جوانان حل می شود / بیشترین خسارت سیل پلدختر به حوزه ورزش بود

۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۴:۴۳:۵۵
کد خبر: ۱۱۵۸۲۲۴
مشکلات با مطالبه گری جوانان حل می شود / بیشترین خسارت سیل پلدختر به حوزه ورزش بود
حسن رضایان گفت: بیشترین خسارت سیل به ورزش پلدختر وارد شد که باجدیت واقدامات دولت در روند بازسازی قرار گرفت .

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان؛ رضاییان روز چهار شنبه در نشست با تعدادی از جوانان و جمعی از روسای هیئت های ورزشی شهرستان پلدختر که به مناسبت هفته جوان در سالن کنفرانس اداره ورزش وجوانان این شهرستان  برگزارشده بود با تبریک به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان ،اظهارکرد: سیل وکرونا مشکلات دردآوری برای ورزش پلدختر ایجاد کرد  که باهمکاری همه دلسوزان در حال برطرف شدن است ونشان می دهد این اقدامات در این بازه زمانی امیدوارکننده است .

او با اشاره به خدمات  دولت در بحث بازسازی های خسارات سیل  98 ،افزود: کل اعتبارات لرستان 1200 میلیارد تومان بود که 500میلیارد تومان آن به پلدختر اختصاص داده شد .

به گفته رضاییان 1900 متر باقیمانده دیوارساحلی پلدختر با اعتباری حدود 90 میلیارد تومان شروع شده است که در آینده نزدیک تکمیل می شود همچنین بیش از یک هزار میلیارد تومان  برای جاده خرم آباد –پلدختر  اختصاص داده شد .

  فرماندار پلدختر تصریح کرد:  بیشترین خسارت سیل به ورزش پلدختر وارد شد که باجدیت دولت وپیگیری های نماینده شهرستان در روند احداث وبازسازی قرار گرفت .

 رضاییان با اشاره به بحث جوانان نیز گفت:  نظام مربوط به جوانان است وجوانان باید با  اقتدار قابلیت های خود را در زمینه های مختلف علمی ، ورزشی و...نشان داده و ایفای نقش کنند.

او خاطر نشان کرد:  آنچه که در تعالی یک جامعه موفق رقم می خورد  به وسیله  توانمندی جوانان ممکن است  لذا باید بستری فراهم شود تانسل جوان اثرگذاری خودرا نشان دهند .

فرماندار پلدختر گفت:  خانواده ها وجوانان باید نگاه ویژه ای به ورزش داشته باشند وباتوجه به عصر انفجار اطلاعات از ظرفیت فضای مجازی برای ارتقا آگاهی خود در بحث ورزش استفاده کنند .

 رضاییان همچنین مطالبه گری را یکی از موضوعات مهم در امر توسعه وپیشرفت جامعه عنوان کرد و یادآورشد:  جوانان باید مطالبه گر باشند تا مشکلات حل شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز