خیز کرونا در پلدختر / صدای سیزده بدر پانزدهم درآمد!

۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۲:۰۴:۱۶
کد خبر: ۱۱۶۰۸۰۷
خیز کرونا در پلدختر / صدای سیزده بدر پانزدهم درآمد!
به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان پلدختر امروز۱۲۶نفر به افراد کرونا مثبت این شهرستان اضافه شده است.

به گزارش خبرگزاری برنالرستان؛ به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان پلدختر امروز۱۲۶نفر به افراد کرونا مثبت این شهرستان اضافه شده است.

این گزارش می افزاید:متاسفانه مردم دچار عادی انگاری شده اند واین همان نقطه ایست که می تواند فاجعه بیافریند.

 متاسفانه مردم با جان خود بازی می کنند و نمی توان همه کارها را با قهوه قهریه و زور پیش برد.به عنوان مثال چه کسی با چه نیرویی می توانست از دورهمیهای شب دوازدهم و  روز سیزدهم جلوگیری کند؟

هم اکنون بیش از ۱۵نفر در بخش کرونا بستریند و بعد از مدتها یک مورد مرگ کرونایی نیز اتفاق افتاده و این  درحالیست که  در ایام پایانی سال۹۹ تا مرز تعطیلی بخش کرونا هم پیش رفته بودیم.

روابط عمومی شبکه بهداشت پلدختر امکانات شهرستان و استان را برای مواجهه با این موج جدید وعظیم ناکافی می داند و به مردم هشدار جدی می دهد که کرونا تمام نشده بلکه دراشکال و ورژن های جدید و خطرناکتر ظهور کرده است وهر کس در وهله اول باید خود مراقب سلامت خویشتن باشد

.به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت پلدختر  هم اکنون نقطه به نقطه شهرستان درگیر کروناست و به عنوان مثال و طبق آخرین آمار  روستاهای مورانی،احمد آباد قلعه نصیر،باغ جایدر ،تپه واشیان،گل گل وشهر سرابحمام به شدت آلوده به ویروس هستند به علاوه درگیری افراد  نوجوان و حتی کودک خردسال وشیرخوار به نحو بی سابقه افزایش یافته است .

گفتنی است؛ تا کنون ۱۴۹۱۵ آزمایش از مردم به عمل آمده و از این تعداد۳۶۳۲ نفر مثبت بوده اند که از میان آنان ۷۸ نفر به علت عوارض بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز