رسانه ها ابعاد مختلف اهمیت انتخابات را برای مردم بازگو کنند

۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۱۱:۲۴:۵۵
کد خبر: ۱۱۷۰۶۶۹
رسانه ها ابعاد مختلف اهمیت انتخابات را برای مردم بازگو کنند
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به افزایش شیوع بیماری کرونا در کشور و در استان از مردم و مسئولان خواست تا برای کاهش ابتلا به بیماری کرونا و قطع زنجیره انتقال، دستورالعمل های بهداشتی ارائه شده توسط وزارت بهداشت را با جدیت رعایت کنند.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، علی مصطفوی روز دوشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان، با قدردانی از تلاش شبانه روزی پزشکان و کادر درمانی در درمان بیماران کرونایی، گفت: علیرغم خستگی پزشکان و کادر درمانی و با وجود افزایش مبتلایان به بیماری کرونا در کشور، کادر درمانی با تلاش شبانه روزی انجام وظیفه می کنند و ما امیدواریم با رعایت دستور العمل های بهداشتی توسط مردم زنجیره انتقال این بیماری قطع شود.

وی با ابراز خرسندی از آغاز مطالعات بالینی مرحله ۳ واکسن کووایران برکت اظهار داشت: امیدواریم با تولید انبوه این واکسن و تزریق به گروه های هدف شاهد کاهش چشم گیر مرگ بیماران کرونایی در کشور باشیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به خطر ورود ویروس کرونای هندی از مرزهای شرقی کشور به واسطه حضور اتباع غیر مجاز کشورهای پاکستان و افغانستان در کشور و بویژه استان آذربایجان غربی افزود: متاسفانه سال گذشته ۱۳ هزار تبعه خارجی که قصد داشتند بصورت غیرمجاز از مرزهای استان خارج شوند دستگیر شدند.

وی ادامه داد: یکی از علل افزایش شیوع کرونا در استان حضور غیرمجاز اتباع خارجی در استان برای ورود به اروپا است که در این زمینه هماهنگی های لازم جهت تقویت مرزهای شرقی صورت گرفته شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت انتخابات در استان گفت: یک هزار و ۹۶۷ نفر در ۴۸ شهر استان نامزد انتخابات شوراهای اسلامی شهر شدند.

مصطفوی همچنین افزود: تعداد ۱۲ هزار و ۱۲۲ نفر در انتخابات شوراهای اسلامی روستاها ثبت‌نام کردند که نسبت به دوره قبل ۱.۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه هرگونه تجمع و دورهمی انتخاباتی ممنوع است، گفت: به جهت رعایت دستورالعمل های بهداشتی و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا هرگونه تجمع و دورهمی انتخاباتی توسط کاندیداها و طرفداران آنها ممنوع است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

مصطفوی در ادامه با تاکید بر اهمیت ابعاد مختلف انتخابات و مشارکت بالای مردم در پای صندوق های رای اظهار داشت : رسانه ها اهمیت انتخابات و ابعاد مختلف آن را برای مردم تشریح کنند تا مردم بتوانند ضمن انتخاب افراد اصلح ، با مشرکت بالای خود بدخواهان نظام را ناامید کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز