نماینده مجلس:

ساماندهی ورودی شهر مهریز پیگیری می‌شود

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۲۱:۳۵:۵۳
کد خبر: ۱۱۷۱۵۴۳
ساماندهی ورودی شهر مهریز پیگیری می‌شود
نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: ساماندهی ورودی شهر و جاده اصلی جزو مطالباتی است که با همکاری مسوولان استان پیگیری و اقدام صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "محمدرضا صباغیان" نماینده‌ حوزه های انتخابیه مهریز، بافق، بهاباد، ابرکوه و خاتم در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مهریز که با رعایت نکات بهداشتی برگزار شد به اهمیت رسیدگی به ورودی و مبلمان این شهر اشاره کرد و افزود: برای تحقق طرح‌های عمرانی و فرهنگی با مسوولان استان پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه شهر مهریز در کنار جاده اصلی کشور قرار دارد و از موقعیت خاصی جغرافیایی برخوردار است ادامه داد: اجرای طرح‌های مناسب زیباسازی و ایجاد فضای مناسب برای مردم و مسافران جزو موارد مهمی است که باید شهرداری و شورای اسلامی در این خصوص بهتر اقدام کند.

نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی به وجود برخی طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی در سطح محلات منطقه در شهر اشاره کرد و قول رسیدگی و پیگیری برای جذب بودجه داد و اظهار کرد: برای تکمیل طرح‌های عمرانی به همراهی مردم و مشارکت بخش‌خصوصی و خیران نیاز است .

صباغیان با بیان اینکه خدمت به مردم و مسافران یک وظیفه و رسالت مهم شهرداری و شورای اسلامی شهر است بیان کرد: برای تحقق مطالبات مردم در خصوص برنامه‌های فرهنگی و عمرانی باید دستگاه‌ها، شهرداری و شورای اسلامی شهر را بیش از گذشته یاری دهند.

در این نشست حمزه زارع زاده شهردار و زهرا دهقانی‌زاده رییس شورای اسلامی شهر مهریز  با ارایه گزارشی از وضعیت منطقه در بخش فرهنگی و عمرانی به وجود برخی طرح‌های نیمه تمام اشاره کردند و پیگیری نماینده را برای اختصاص بودجه مناسب خواستار شدند.

مقرر گردید گزارش مکتوبی در خصوص نیازها و طرح‌های نیمه تمام شهر مهریز تهیه و برای پیگیری اختصاص بدجه به نماینده مجلس شورای اسلامی ارایه شود .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز