ویژگیهای کلی و خصوصیات منفی خرداد ماهی ها

۱۴۰۲/۰۳/۰۱ - ۱۰:۴۷:۲۲
کد خبر: ۱۱۸۷۴۱۷
ویژگیهای کلی و خصوصیات منفی خرداد ماهی ها
با برنا همراه باشید تا با ویژگیهای کلی و خصوصیات منفی خرداد ماهی ها بهتر و بیشتر آشنا شوید .
به گزارش برنا؛  ویژگی‌ها و خصوصیات‌ کلی و منفی خرداد ماهی ها عبارتند از :
انعطاف‌پذیر و همه‌‌فن‌ حریف‌، خوش‌مشرب‌، خوش‌‌صحبت‌، بذله‌گو، شاداب‌، با‌طراوت‌، پرتحرک‌، سرزنده‌ و خلاق‌.
 
  جنبه‌ منفی شخصیت
عصبی‌ و نگران‌، ظاهربین‌، بی‌ثابت‌ و دمدمی‌، ناقلا، کنجکاو و فضول‌.
 
   توضیحات عمومی
متولدین‌ خرداد ماه‌ افرادی‌ دو شخصیتی‌، گریز پا، پیچیده‌ و شیفته‌ مخالفت‌ هستند. همین‌ خصوصیات‌ از یک‌ جنبه‌ باعث‌ حسن‌ها و همه‌ فن‌ حریف‌ بودنشان‌ هستند و ازیک‌ جنبه‌ باعث‌ عیوب‌ و عادات‌ بد و بوالهوس‌ بودنشان‌ می‌باشند. این‌ برج‌ در ارتباط با سیاره‌ عطارد (تیر) یعنی‌ سیاره‌ بچگی‌ و نوجوانی‌ است‌ و تابعان‌ آن‌ مستعد دارابودن‌ آداب‌ و رفتار مؤدبانه‌ و همچنین‌ اشتباهات‌ جوانان‌ هستند. هنگامی‌ که‌ جنبه ‌شخصیتی‌ مثبت‌شان‌ را به‌ نمایش‌ می‌گذارند، خیلی‌ جذاب‌ می‌شوند و امان‌ از وقتی‌ که ‌جنبه‌ شخصیتی‌ منفی‌شان‌ را نشان‌ دهند... از بد هم‌ بدتر می‌شوند. آنها درست‌ مثل ‌بچه‌ها سرزنده‌، پرشور و با نشاط هستند، در حقیقت‌ افسونگرانی‌ به‌ شمار می‌آیند که ‌اگر شرایط به‌ نفع‌ آنها پیش‌ برود بهترین‌ها هستند، در غیر این‌ صورت‌ افرادی‌ خودخواه‌، خود‌محور، تخیلی‌، سرسخت‌، ناآرام‌ و بی‌قرار می‌شوند. آنها با یک‌ دنیا شور و شوق‌ فعالیت‌های‌ جدید را آغاز می‌کنند، ولی‌ از آنجائی‌ که‌ کمی‌ بی‌‌دقت‌ و کم‌تلاش‌ هستند و دائماً از شاخه‌ای‌ به‌ شاخه‌ دیگر می‌پرند و می‌خواهند چیزهای‌ جدید را تجربه‌ نمایند، درست‌ مثل‌ یک‌ پروانه‌ که‌ از روی‌ گلی‌ به‌ روی‌ گل‌ دیگر در حال‌رقص‌ و پرواز است‌، بی‌هدف‌ و بی‌دلیل‌ بدون‌ آنکه‌ یک‌ کار را به‌ پایان‌ برسانند، آن‌ را نیمه‌ کاره‌ رها کرده‌ و به‌ سراغ‌ کار دیگری‌ می‌روند. زندگی‌ به‌ نظر آنها یک‌ بازی‌ است‌که‌ باید همیشه‌ مملو از حرکات‌ و فعالیت‌های‌ جدید و سرگرمی‌های‌ بی‌وقفه‌ باشد وآنها فارغ‌ از کار و زندگی‌ یکنواخت‌ و عادی‌ باشند. تغییر‌دادن‌ ناگهانی‌ در وسط جریان‌ یکی‌ دیگر از خصلت‌های‌ عجیب‌ و غریب‌ متولدین‌ خرداد ماه‌ است‌ که‌ به‌همین‌ دلیل‌ تصمیم‌گیری‌ و ثابت‌‌قدم‌ ماندن‌ برایشان‌ دشوار می‌شود.
 
از آنجائی‌ که‌ آنها به‌ اندازه‌ کافی‌ خودآگاه‌ نیستند، به‌ راحتی‌ جنگ‌ و دعوا به‌ راه ‌می‌اندازند و تا جای‌ ممکن‌ می‌کوشند تا دارای‌ حس‌ تشخیص‌ یا تمیز بوده‌ و بر حق‌جلوه‌ کنند. خصلت‌های‌ خوب‌ آنها آن‌ چنان‌ جذاب‌ و گیرا هستند که‌ به‌ آسانی‌ افراد رابه‌ سمت‌ خودشان‌ جلب‌ می‌کنند. آنها نسبت‌ به‌ فقرا و دردمندان‌ با محبت‌، دلسوز، ملایم‌، باگذشت‌، سخاوتمند و با نزاکت‌ هستند ولی‌ متأسفانه‌ هیچ‌‌گاه‌ به‌ نتایج‌ دلخواه‌ و مطلوب‌ دست‌ نمی‌یابند، چون‌ سر‌زندگی‌ و نشاط بیش‌ از حدشان‌ با این‌ حالت ‌تداخل‌ می‌کند و در تضاد است‌. آنها خیلی‌ سریع‌ یاد می‌گیرند که‌ از جذابیت‌ و گیرائی‌ ظاهری‌ خود برای‌ دستیابی‌ به‌ اهدافشان‌ بهره‌ گیرند و هنگامی‌ که‌ برای‌ پیشرفت‌ تلاش ‌می‌کنند از هر گونه‌ روشی‌ استفاده‌ می‌کنند مثل‌: دروغگوئی‌، طفره‌‌رفتن‌ و فرار از مورد سرزنش‌ قرار گرفتن‌، انداختن‌ گناهشان‌ به‌ گردن‌ دیگران‌ و بهره‌جوئی‌ از تمام‌ فریبائی ‌و جذابیت‌ ظاهریشان‌. آنها زمانی‌ که‌ سرحال‌ و با حوصله‌ هستند، ممکن‌ است‌ برای‌صادق‌ بودن‌ تلاش‌ نمایند ولی‌ خودخواهی‌ و در نظر گرفتن‌ منافع‌ شخصی‌شان‌ همیشه ‌بر آن‌ غلبه‌ می‌کند و در حقیقت‌ فاتح‌ است‌. اگر اوضاع‌ و شرایط باب‌ میل‌‌شان‌ نباشد، درست‌ مثل‌ بچه‌ها اخم‌ می‌کنند، عنق‌ می‌شوند و خواهان‌ جلب‌ توجه‌، تعریف‌ و تمجید، صرف‌ پول‌ و انرژی‌ دیگران‌ هستند. آنها مثل‌ یک‌ آفتاب‌ پرست‌ هرگونه ‌تغییری‌ را در محیط اطراف‌ خود منعکس‌ می‌کنند و اگر عصبانی‌ و بداخلاق‌ شوند، افرادی‌ بدبین‌، ترش‌ رو، نجوش‌، بدعنق‌ شده‌ و به‌ صورت‌ مادی‌ گرایانه‌ای‌ خود‌محور و خودبین‌ می‌شوند. اگر شرایط زندگی‌ واقعاً برایشان‌ دشوار شود، کاملاً قدرت‌ اراده ‌خویش‌ را از دست‌ می‌دهند. در این‌ مواقع‌ آنها کم‌‌حرف‌، درون‌‌گرا، کم‌‌رو، نگران‌، عصبی‌، ترش‌رو، خشک‌، ناراضی‌، غیرقابل‌ انعطاف‌، حساس‌ و تحریک‌پذیر می‌شوند. از طرفی‌ از آنجائی‌ که‌ همه‌‌فن‌‌حریف‌ هستند و مهارت‌های‌ زیادی‌ دارند، می‌توانندخیلی‌ سریع‌ انطباق‌پذیر شده‌ و با بهره‌گیری‌ از خلاقیت‌ و هوش‌ و ذکاوت ‌موروثی‌شان‌ خودشان‌ را با دنیای‌ اطراف‌ منطبق‌ سازند و کنترل‌ اوضاع‌ را در دست ‌بگیرند.
 
اکثر متولدین‌ خرداد ماه‌ دارای‌ هوش‌ و ذکاوتی‌ بالا و ذاتی‌ و بعضاً درخشان‌ هستند وعاشق‌ چالش‌ و مبارزه‌ مغزی‌ و هوشمندانه‌ می‌باشند. اگرچه‌ تمرکز حواس‌ و دقت‌ و توجهشان‌ برای‌ مدتی‌ زیاد است‌ ولی‌ متأسفانه‌ دوامی‌ ندارد. فرزی‌ و چالاکی‌ و انرژی ‌سرشار ذهنی‌شان‌ به‌ آنها اشتهائی‌ سیری‌ناپذیر برای‌ کسب‌ علم‌ و دانش‌ روز و جدید می‌دهد، اگرچه‌ آنها از تحمل‌ زحمت‌ و مشقت‌ علم‌‌اندوزی‌ و یادگیری‌ بیزارند. آنها تقریباً به‌ راحتی‌ هر چیزی‌ را که‌ لازمه‌اش‌ دارا‌بودن‌ هوش‌ و چابکی‌ است‌، به‌ سرعت‌ یاد می‌گیرند. آنها خیلی‌ زود انواع‌ مهارت‌های‌ یدی‌ را فرا می‌گیرند. آنها دارای‌ بینشی ‌تحلیلی‌ هستند که‌ همین‌ آن‌چنان‌ توانائی‌ به‌ آنها می‌بخشد که‌ به‌ راحتی‌ می‌توانند هردو جنبه‌ یک‌ سؤال‌ را دریابند ولی‌ همیشه‌ تصمیم‌گیری‌ برایشان‌ دشوار است‌. آنها می‌توانند از هوششان‌ به‌ بهترین‌ وجهی‌ کمک‌ بگیرند تا دو جنبه‌ شخصیتی‌ خویش‌ را با هم‌ هماهنگ‌ کرده‌ و موفق‌ شوند. اگر با مشکلی‌ مواجه‌ شوند، تا زمانی‌ که‌ راه‌ حلی‌برای‌ آن‌ پیدا نکنند، نگران‌ می‌مانند: گاهی‌ برای‌ حل‌ مشکلات‌شان‌ حتی‌ فکر دیگران ‌را می‌دزدند، خطرها را به‌ جان‌ می‌خرند، خودشان‌ را در چندین‌ فعالیت‌ و کار غرق‌می‌کنند تا مشکلات‌‌شان‌ حل‌ شود.
 
متولدین‌ خردادماه‌ ممکن‌ است‌ از نظر عاطفی‌ عمیقاً درگیر شوند ولی‌ جنبه‌ دیگر شخصیت‌شان‌ بر ضد احساساتی‌ بودن‌ آنهاست‌ و در یک‌ موقعیت‌ رمانتیک‌ به‌ ناگاه ‌ظاهر شده‌، به‌ آن‌ می‌خندند و بیشتر اوقات‌ پیروز می‌شوند.
 
آنها هنگامی‌ که‌ عاشق‌ می‌شوند، سعی‌ دارند حتی‌‌الامکان‌ آن‌ را از نظر عقلائی‌ تجزیه ‌و تحلیل‌ نمایند ولی‌ از آنجائی‌ که‌ هیچ‌ چیز را جدی‌ نمی‌گیرند، علی‌رغم‌ آنکه‌ ابتدا شدیداً از نظر احساسی‌ درگیر می‌شوند، ولی‌ تا هنگامی‌ که‌ برایشان‌ تازگی‌ دارد و جدید است‌، به‌ آن‌ پایدار می‌مانند، سپس‌ چون‌ سرخوش‌ هستند، اگر احساس‌ کنند که‌عشق‌ برایشان‌ یکنواخت‌ و خسته‌‌کننده‌ شده‌ برای‌ آن‌ که‌ مبادا درد و رنجی‌ را متحمل ‌شوند، کم‌‌کم‌ خودشان‌ را کنار می‌کشند.
 
آنها در موقعیت‌های‌ کمتر جدی‌، دوستانی‌ سرگرم‌ کننده‌ هستند، البته‌ نسبتاً آشنایان‌خوبی‌ محسوب‌ می‌شوند تا دوستانی‌ خوب حتی‌ جدی‌ترین‌ افراد متولد خرداد ماه‌ هرگز کسل‌‌کننده‌ و خسته‌‌کننده‌ نیستند. آنها باطناً بشاش‌ و بازیگوش‌ هستند و درجمع‌ و مهمانی‌ خوش‌‌صحبت‌، مجلس‌‌آرا و سر و زبان‌‌دار می‌شوند و مثل‌ نگینی ‌می‌درخشند.
 
متولدین‌ خرداد ماه‌ می‌توانند در بسیاری‌ از زمینه‌ها موفق‌ باشند. آنها می‌توانندسخنران‌ یا نویسنده‌ شوند. به‌ عنوان‌ مناظره‌ کننده‌، دیپلمات‌ با سیاست،‌ اگرچه‌ در امرسیاست‌ آنها بیشتر به‌ تئوری‌ها علاقمند هستند تا عمل‌، دبیر، شاعر، روزنامه‌نگار یا وکیل‌ دعاوی‌ می‌توانند به‌ اوج‌ شکوفائی‌ خود برسند. در امر تجارت‌ هر کاری‌ که ‌مستلزم‌ حاضر‌جوابی‌ و چابکی‌ باشد، مناسب‌ حال‌ آنهاست‌: مثل‌ نماینده‌ و بازاریاب‌مسافرتی‌، حق‌‌العمل‌ کاری‌ و خلاصه‌ تمام‌ مشاغلی‌ که‌ در ارتباط با عموم‌ و صحبت‌کردن‌ است‌. از آنجائی‌ که‌ آنها منصف‌، بی‌طرف‌، منطقی‌، اهل‌ استدلال‌ و تحلیل‌‌گر هستند، می‌توانند دانشمندانی‌ موفق‌ شوند، به‌ خصوص‌ در زمینه‌های‌ پزشکی‌ وستاره‌شناسی‌ (نجوم‌). همچنین‌ می‌توانند در نیروهای‌ مسلح‌ به‌ مقامات‌ بالا برسند چون‌ خطر را جدی‌ نمی‌گیرند و می‌توانند به‌ راحتی‌ یک‌ سابقه‌ در زمینه‌ ایثار و ازخودگذشتگی‌ نسبت‌ به‌ وظایف‌ و اعمال‌ حماسی‌ و قهرمانانه‌ کسب‌ کنند. در زمینه‌ هنر نیز در رشته‌های‌ موسیقی‌، نقاشی‌ و مجسمه‌سازی‌ می‌توانند دست‌ همه‌ را از پشت ‌ببندند. آنها می‌توانند محققان‌ و پژوهشگرانی‌ قوی‌ باشند. متأسفانه‌ گهگاهی‌ نیز ازجنبه‌ منفی‌ ممکن‌ است‌ دست‌ به‌ کلاهبرداری‌، سرقت‌ و حتی‌ جادو و جنبل‌ بزنند و به ‌انحطاط کشیده‌ شوند.
 
شما بدون‌ دلیل‌ و به‌ راحتی‌ خودتان‌ و دیگران‌ را آزار داده‌ و به‌ خطر می‌اندازید. گاهی‌اوقات‌ پرداختن‌ بیش‌ از حد و با شدت‌ و حدت‌ زیاد نیز می‌تواند برایتان‌ خطرآفرین‌ باشد.
نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
0
0
من خودم یه روان پزشکم و همه چیز را درباره خردادی ها میدانم
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز