رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان اشتهارد:

تنها استخر "اشتهارد" بازسازی و احیاء می‌شود/ پیگیر افزایش سرانه‌های ورزشی هستیم

۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۲:۲۶:۱۱
کد خبر: ۱۲۰۷۸۹۲
تنها استخر اشتهارد بازسازی و احیاء می‌شود/ پیگیر افزایش سرانه‌های ورزشی هستیم
رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان اشتهارد از تامین اعتبار نوسازی واحیاء تنها استخر شهرستان خبرداد و گفت: با تعیین پیمانکار کار اجرایی آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، کامران ظهیری اظهار کرد: خوشبختانه با همراهی مدیرکل ورزش وجوانان استان اعتبار مورد نیاز برای بازسازی  تنها استخر شهرستان تامین شده و این نوید را می دهیم که در آینده نزدیک خدمات رسانی آن به علاقمندان آغاز شود.

وی با بیان اینکه استخر پس از بازسازی و بازگشایی دوباره در امر آموزش و استعدادیابی نیز فعالیت خواهد کرد گفت: برای این مهم نیز برنامه ریزی لازم توسط هیئت های شنا ونجات غریق شهرستان صورت گرفته است.

ظهیری با تاکید براینکه شهرستان اشتهارد نیازمند توسعه سرانه های ورزشی است گفت: در کنار این موضوع بهسازی و نوسازی اماکن موجود نیز در دستور کار قرار دارد.

photo_2020-02-03_22-52-06

متولی ورزش وجوانان شهرستان اشتهارد ادامه داد: در این راستا علاوه بر اعتبارات دولتی از ظرفیت خیران ورزشی و صنعتگران شهرستان نیز بهره گرفته ایم و با همراهی آنها اتفاقات خوبی در سطح شهرستان رخ داده است.

وی در پایان با قدردانی از مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز در جهت توجه به ارتقا سرانه های ورزشی اشتهارد گفت: با آغاز به کار دوباره استخر و پس از پایان محدودیت های کرونایی در قالب تفاهم نامه با ارگان ها و شرکت های مختلف این بستر را ایجاد خواهیم کرد تا از ظرفیت این استخر به شکل حداکثری بهره برداری شود و شاهد نشاط وشادابی بیشتر در شهرستان باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز