وزیر بهداشت :

واکسناسیون در کشور از مرز ۴۰۰ هزار واکسن گذشت

۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۱۳:۲۴:۳۰
کد خبر: ۱۲۰۹۵۳۷
واکسناسیون در کشور از مرز ۴۰۰ هزار واکسن گذشت
سعید نمکی در جمع خبرنگاران گفت: واکسناسیون در کشور روز گذشته از مرز 400 هزار واکسن گذشت وقولی که به مردم داده بودیم را تجربه کردیم.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ نمکی روز سه شنبه در جریان سفر به لرستان به خبرنگاران ، اظهار کرد: واکسناسیون در کشور روز گذشته از مرز 400 هزار واکسن گذشت ودر این زمینه قولی که به مردم داده بودیم را تجربه کردیم و امیدواریم رکورد های جدیدتری با تعدادافزایش مراکز واکسناسیون داشته باشیم .

او با بیان اینکه  لرستان دربحث  مدیریت کرونا یکی از استان های بسیارموفق کشور بوده است ، افزود: عملکرد این استان در خصوص میزان بیماران بستری،   مرگ ومیر نسبت به ابتلای در سطح استان ،تعداد تست ها و پیگیری هایی که در این زمینه انجام گرفته است بسیار خوب وچشمگیر بوده که جای تقدیر دارد.

نمکی با اشاره به لزوم توسعه کلینیک های سرپایی وبیماریابی با همراهی سازمان بسیج وطرح شهید سلیمانی در لرستان نیز گفت: دربازدید از مراکز تجمیعی واکسناسیون تاکید کرده ایم که درصورت افزایش  سرعت واکسناسیون وتعداد پایگاه های واکسناسیون تعداد واکسن را تامین خواهیم کرد .

وزیربهداشت با اشاره به   پروژه های افتتاح شده در استان یادآورشد: در یک سال گذشته بیش از 7 دستگاه سی تی اسکن و دستگاه ام آر آی برای استان  ارسال کرده ایم   وهمچنین  امکانات تخت های آی سی یو در استان نیز 2 برابر شده اند .

نمکی با بیان اینکه اعتبارات بیمارستان نیایش خرم آباد وبعضی دیگر از بیمارستان های نیمه کاره در حال تصویب است ، خاطر نشان کرد: درحال حاضر 1و نیم تخت به ازای هزار نفر جمعیت در استان وجوددارد که با توجه به نرم 1 و6 دهمی متوسط کشوری با کمک های جدید نرم تخت های استان از نرم متوسط کشوری نیز بیشتر خواهد شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز