خطبه های نمازجمعه برخی شهرهای استان اردبیل

۱۴۰۰/۰۸/۲۱ - ۲۰:۱۶:۴۷
کد خبر: ۱۲۶۰۰۷۳
خطبه های نمازجمعه برخی شهرهای استان اردبیل
نماز جمعه این هفته با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در تمامی شهرهای استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، حجت الاسلام نعمتی امام جمعه نیر به وضعیت نامطلوب آرد و نان این شهرستان اشاره کرد و گفت: متاسفانه مشکل آرد و نان و توزیع آن در شهرستان نیر به معضل جدی تبدیل شده که نهاد‌های قضایی و امنیتی باید در راستای حل آن‌ها ورود کنند چرا که کمبود نان در این شهرستان بیداد می کند.
امام جمعه موقت کوثر با تبریک فرارسیدن ولادت امام حسن عسکری(ع) و روز کتاب و کتابخوانی بر ترویج هر چه بیشتر فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین فرزندان تاکید کرد.
وی در ادامه با تبیین امنیت و اقتدار دفاعی کشور افزود: توان موشکی، یکی از مهم‌ترین محور‌های راهبرد نظامی جمهوری اسلامی برای مقابله با تهدیدات به شمار می‌رود.
حجت الاسلام باوقار امام جمعه مشگین شهر با بیان اینکه دشمن توانایی و اقتدار ایران اسلامی را به ابزاری برای ایران هراسی در جهان تبدیل کرده است، تصریح کرد، خوشبختانه سریال شکست‌های پی درپی امریکا در منطقه همچنان ادامه دارد و جریان دزدی اخیر دریایی امریکا و عکس العمل بموقع و مقتدرانه نیروی دریایی سپاه درس عبرتی برای بدخواهان انقلاب اسلامی بود.
حجت الاسلام صفری امام جمعه لاهرود از نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل بابت حمایت از سرمایه گذاران در این بخش تقدیر و تشکر کرد و خواستار تبدیل شدن روستا‌های انار، نقدی علیا و قره قیه، به شهر شدند.
حجت الاسلام قیاسی امام جمعه ارشق با بیان اینکه نهم آذرماه تاریخ از سرگیری مذاکرات هسته‌ای است، افزود: از نگاه غرب برجام و مذاکره برای محدود سازی ایران اسلامی در صنعت هسته‌ای است و مقامات آمریکایی بار‌ها اعلام کرده‌اند که از ورود به برجام به عنوان یک سکو برای پرداختن به سایر مسائل مانند مسائل موشکی و منطقه‌ای می‌خواهند استفاده کنند.
امام جمعه سرعین با اشاره به شروع مذاکرات برجام ایران با چهار کشور اروپایی گفت: این بار آمریکا هیچ جایی در برجام نخواهد داشت و تیم مذاکره کننده ایران باید در راستای حذف تحریم‌های ظالمانه تمامی تلاش‌های خود را به کار بندد.
حجت‌الاسلام اصغری در ادامه با تاکید بر اینکه اقتصاد کشور باید بر روی روستا‌ها معطوف شود افزود: در صورتی که دولت طرح‌های کشاورزی و دامداری را در روستا‌ها اجرایی کند کشور از خارج بی نیاز خواهد شد.
حجت الاسلام نظرپور امام جمعه موقت نمین افزود: در طول تاریخ به عینه این را همه می‌بینیم که هر جا سفارت آمریکا باشد آنجا بساط فتنه پهن بوده و آرامش ممالک و مردم در خطر بزرگی است.
وی در ادامه با توجه به شرایط اقتصادی خواستار حل مشکلات معیشتی مردم شد.
حجت الاسلام مرادی امام جمعه عنبران گفت: مسئولان با عمل مناسب و شایسته مردم را به انجام باشکوه امورات دینی و مذهبی ترغیب کنند.
وی ضمن قدردانی از زحمات کادر درمان از مردم عنبران خواست در انجام واکسیناسیون غفلت نکنند چرا که واکسیناسیون عمومی اساسی‌ترین راه حفظ سلامت و ایمنی جامعه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز