ضرورت راه اندازی خطوط اتوبوس‌های تندرو در کرج

۱۴۰۰/۰۹/۱۸ - ۰۹:۴۸:۳۸
کد خبر: ۱۲۷۱۷۳۱
ضرورت راه اندازی خطوط اتوبوس‌های تندرو در کرج
عضو شورای اسلامی شهر کرج بر ضرورت راه اندازی خطوط بی آر تی تاکید کرد و گفت: ایجاد خطوط ویژه تندرو اتوبوس در هسته مرکزی شهر زمینه‌ساز رفع مشکلات مردم در حوزه ترافیک شهری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، مریم قهرمانی صارم اظهار کرد: حداقل یک خط تندرو  در سال آینده راه اندازی شود تا در کمترین زمان بیشترین فاصله و مکان را اتوبوس‌ها طی کنند تا در کاهش ترافیک و آلودگی هوا گام مؤثری برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه در سالهای گذشته طرح جامع مطالعاتی حمل و نقل ترافیک انجام شده، افزود: در حال حاضر این خطوط آماده هستند و تنها مشکل عدم اتوبوس های بی آر تی تاکنون راه اندازی نشده است که پیشنهاد می شود با تهاتر این اتوبوس ها خریداری شوند.

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج به باز مهندسی خطوط اشاره و تصریح کرد: باید مسیرهای اتوبوسرانی را به شکلی ساماندهی و باز مهندسی کنیم تا مردم کمترین مسافت را تا مقصد طی کنند.

قهرمانی یادآور شد: به دلیل نبود زیرساختهای حمل و نقل عمومی و خطوط ویژه در کرج مردم وقت زیادی را در اتوبوسهای شهری سپری می‌کنند که ایجاد خطوط تندرو از مشکلات این حوزه کاهش می‌دهد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز