مجتبی قدمی : من هم همانند جوانان مطالبه گر هستم

۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۲۲:۳۰:۲۵
کد خبر: ۱۳۲۴۹۱۷
مجتبی قدمی : من هم همانند جوانان مطالبه گر هستم
مجتبی قدمی رئیس اداره ورزش و جوانان مرکز مازندران در دیدار با اعضای خانه جوانان و سازمان های مردم نهاد شهرستان ساری گفت : من هم ماننده جوانان مطالبه گر هستم و در این راه تلاش خواهم کرد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، دیدار مجتبی قدمی رئیس اداره ورزش و جوانان مرکز استان با اعضای خانه جوانان و سازمان های مردم نهاد شهرستان ساری عصر روز یکشنبه در سالن جلسات ساختمان خانه جوانان مازندران برگزار شد .

مجتبی قدمی در این دیدار با اشاره به اهمیت و حساسیت موضوع جوانان در جامعه تصریح کرد : جوانی برهه ای حساس و مهم در زندگیست که سرشار از انرژی ، هیجان ، خلاقیت و نوآوری است که باید با مدیریت صحیح، از آن به بهترین شکل ممکن بهره برد .

وی افزود : به دلیل اهمیت موضوع جوانان قبل از برگزاری اولین نشست با هیات های شهرستان ساری تصمیم به برگزاری جلسه با جوانان گرفتم تا از نزدیک با دغدغه ها و مشکلات جوانان شهرم آشنا شوم .

قدمی که خود از مدیران جوانان استان هست با اشاره به تاکید فرماندار شهرستان ساری نسبت به اولویت قرار دادن موضوع ستاد ساماندهی شهرستان خاطر نشان کرد : من هم مانند جوانان مطالبه گر هستم و در راه تحقق خواسته به حق جوانان تمام تلاش خود را انجام خواهد داد .

وی همچنین از کلیه علاقه مندان و جوانان غیور ساروی خواست تا پای کار بیایند و با تشکیل سمن های مرتبط با حرفه و علایق خود به سایر جوانان و مردم عزیز شهرستان ساری کمک کنند .

n4

n2 (Copy)

n6

n5

n3 (Copy)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز