آموزش، اولویت اول انجمن مؤلفان و نویسندگان هرمزگان

۱۳۹۴/۰۲/۱۹ - ۰۷:۳۹:۴۸
کد خبر: ۲۸۳۳۷۸
آموزش، اولویت اول انجمن مؤلفان و نویسندگان هرمزگان
رئیس انجمن مؤلفان و نویسندگان: برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی در اولویت فعالیت های این انجمن در سال 94 قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علی بهرام شاهی هدف از این اقدام را توانمند سازی علمی اساتید، نویسندگان، دانشجویان، دانش آموزان و کلیه علاقه مندان دانست و گفت: این دوره ها به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت بوده که در پایان گواهینامه معتبر به شرکت کنندگان اعطاء می شود.

وی به عنوان دوره ها و کار گاه های آموزشی اشاره کرد و اظهار داشت: دوره های روش تحقیق، اصول مقاله نویسی علمی، شیوه نگارش و تدوین کتاب، نرم افزار spss، اصول و فنون ترجمه، داستان نویسی مقدماتی، متوسطه و پیشرفته، مرجع نویسی علمی، آیین نگارش، هرمزگان شناسی، گویش های محلی، ویراستاری عمومی، IELTS از مبتدی تا پیشرفته، تربیت مربی جنگ نرم،  خبرنگاری و بانک اطلاعاتی از پایان اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

رئیس انجمن مؤلفان و نویسندگان هرمزگان یادآور شد: برخی از دوره ها ی فوق برای اولین بار در استان اجرا شده و از اهداف عمده آن کمک به تقویت و شناخت فرهنگ استان و پرورش استعداد ها در حوزه میراث مکتوب و مطالعه مؤثر می باشد.

وی اضافه کرد: علاقه مندان به شرکت در دوره های آموزشی می توانند به انجمن نویسندگان و مؤلفان واقع در فرهنگسرای طوبی مراجعه و یا با  شماره تلفن های ۳۳۳۵۴۷۹۹ و ۳۳۳۴۷۶۰۱ تماس حاصل نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز