اکرمی در آئین تجلیل از صنعتکاران و معدنکاران:

مدیران صنایع دولتی تابع سیاست های دولت یازدهم باشند

۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۰۸:۱۴:۰۷
کد خبر: ۲۹۷۱۵۹
مدیران صنایع دولتی تابع سیاست های دولت یازدهم باشند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان برهمگرایی بیشتر مدیران صنایع دولتی و شبه دولتی مستقر در هرمزگان با مدیریت عالی استان و تبعیت آنان از سیاست های دولت یازدهم تاکید کرد.

به گزار ش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، بهروز اکرمی در آئین تجلیل از صنعتکاران و معدنکاران استان هرمزگان، عنوان کرد: ارتباط بین صنعت و دانشگاه می تواند به بهبود کیفیت تولیدات و استفاده بهینه از نیروی انسانی و انتقال دانش از تئوری به عمل کمک شایانی داشته باشد.

وی با بیان اینکه صنعت و دانشگاه تاکنون نتوانسته اند پیوند مناسبی با یکدیگر برقرار کنند، افزود: عدم وجود اراده در تبدیل علم به عمل یکی از مهمترین دلایل ایجاد فاصله بین صنعت و دانشگاه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان همچنین با تاکید بر وابستگی صنعت و محیط زیست به یکدیگر، خاطر نشان کرد: نمی توان به بهانه توسعه صنایع  به محیط زیست خسارت زد و از طرفی جایز نیست به دلیل برخی ملاحضات زیست محیطی جلوی ایجاد اشتغال و توسعه صنایع را گرفت.

اکرمی با تاکید بر اینکه باید از تجربه سایر کشورهای موفق در این زمینه استفاده کرد، بیان داشت: صنعت توسعه یافته با محیط زیست پایدار و حفظ آن معنا پیدا می کند و می بایست برای جلوگیری از تخریب محیط زیست و از طرفی افزایش روند توسعه صنایع به یک فهم مشترک رسید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم استفاده صنایع از نیروهای ماندگار استان هرمزگان، تصریح کرد: استفاده صنایع از نیروی انسانی متخصص ماندگار در استان علاوه بر توسعه اشتغال استان عاملی مهمی در کاهش قیمت تمام شده محصولات است که این نکته باید بصورت جد از سوی صاحبان صنایع مورد توجه باشد.

وی اشتغال نیروهای استان در صنایع مستقر در هرمزگان را حق قانونی و منطقی جامعه دانست و اظهار داشت: دکتر روحانی رییس جمهوری در سفر خود به استان هرمزگان اولویت استفاده از نیروهای بومی را یکی از سیاست های اصلی دولت عنوان کرد و مدیران صنایع باید مطابق با این سیاست حرکت کرده و درغیراین صورت باید مسیر حرکت خود را به سرعت اصلاح نمایند.

این مقام مسئول در پایان با انتقاد از رفتار سلیقه ای برخی مدیران صنعتی در استان هرمزگان، تاکید کرد: دولت به عنوان مجموعه ای یکپارچه و هماهنگ دارای سیاست های واحد است که این موضوع با عملکرد جزیره ای و سلیقه ای سازگار نبوده و مدیران باید خود را ملزم به همراهی با سیاست های دولت بدانند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز