دولت یازدهم اهل خانه نشینی و قهر کردن با رهبری نیست

۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۰۸:۲۲:۴۴
کد خبر: ۲۹۷۱۶۳
دولت یازدهم اهل خانه نشینی و قهر کردن با رهبری نیست
محمدناصر نیکبخت شنبه شب در آیین تجلیل از صنعتگران نمونه استان اظهار کرد: دولت یازدهم توجه عمیق و قلبی به دستورات رهبری دارد و اهل قهر کردن و نافرمانی نیست.

 به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، استاندار همدان شنبه شب گذشته در آئین تجلیل از صنعتگران نمونه استان گفت: دولت تدبیر و امید هیچگاه از فرامین رهبری نافرمانی نکرده و اهل خانه نشینی هم نیست.

محمدناصر نیکبخت اظهار کرد: دولت یازدهم توجه عمیق و قلبی به دستورات رهبری دارد و اهل قهر کردن و نافرمانی نیست.

وی افزود: سرداران دیپلماسی ایران با پشتوانه عظیم حمایت رهبری فرزانه انقلاب و ملت ایران اسلامی پای میز مذاکره در مقابل کشورهای ابرقدرت، سلطه جو و سلطه طلب و مخالفان پیشرفت علمی ایران ایستادند.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر در جمع مسوولان کشور با حمایت قاطع از تیم هسته ای آنها را افراد غیور، متدین و غیرتمند توصیف کردند و با این القاب صادقانه و خالصانه مهر تاییدی بر عملکرد دولت یازدهم زدند.

وی اضافه کرد: دولت یازدهم با در پیش گرفتن رویکرد تعاملی با کشورها به جهان نشان داد که ایران اهل تعامل و اعتدال بوده و ستیزه جو نیست.

استاندار همدان بیان کرد: نتایج نظرسنجی صورت گرفته در استان تهران نشان داد که 86 درصد مردم به توانایی تیم هسته ای اعتماد کامل دارند و 85 درصد نیز اعلام کردند که تیم هسته ای به فرامین رهبری توجه دارند.

نیکبخت افزود: همچنین 86 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی معتقدند که با حفظ عزت ملت ایران مذاکرات هسته ای به نتیجه می رسد.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه ملت ایران زیر بار زور و سلطه استکبار نمی رود گفت: این ملت از تهدید و تحریم های دشمنان نظام بیم ندارد.

نیکبخت گفت: با توجه به آغاز یا در حال اجرا بودن اجرای چندین طرح اقتصادی و عمرانی می توان اعلام کرد این استان به یک کارگاه اقتصادی و توسعه ای تبدیل شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با به نتیجه رسیدن طرحهای در دست اجرا مشکل بییکاری در استان ریشه کن شده و کسی مشکل شغل نداشته باشد.

وی یادآوری کرد: سال گذشته بیش از 10 هزار شغل در همدان ایجاد شد امسال نیز در دو ماهه نخست سالجاری دو هزار و 300 فرصت شغلی جدید فراهم شده است.

وی تاکید کرد: شاید برخی افراد نسبت به اشتغال ایجاد شده دچار تردید شوند به این منظور برای راستی آزمایی آمار اشتغال بر روی سایت تامین اجتماعی با اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی قرار داده شده است.

استاندار همدان اشتغال ایجاد شده را نتیجه تلاش بخش خصوصی دانست و گفت: هنر مدیران دستگاههای اجرایی این است که با حمایت از بخش خصوصی ، آنها را به کار دلگرم کنند.

نیکبخت با ذکر اینکه همدان محیط امن و مناسبی برای سرمایه گذاری فراهم کرده است ابراز امیدواری کرد سرمایه گذار پتروشیمی هگمتانه نیز به تعهد خود عمل کرده و این طرح 13 ساله را به سرانجام برساند.

وی با ذکر اینکه دیگر تنگ نظری در زمینه سرمایه گذاری وجود ندارد گفت: همدان بواسطه آینده درخشانی که در پیش دارد میزبان سرمایه گذاران است.

در این آیین از مدیران صنعتی و فعالان صنعتی بخش خصوصی بواسطه 10 تیر روز صنعت و معدن تقدیر به عمل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز