آذربایجان غربی؛ میزبان مسابقات والیبال آموزشگاهی پسران کشور

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۲:۳۱:۱۲
کد خبر: ۳۱۴۶۹۰
آذربایجان غربی؛ میزبان مسابقات والیبال آموزشگاهی پسران کشور
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان از برگزاری سی و دومین دوره مسابقات والیبال دوره دوم متوسطه پسران کشور به میزبانی استان خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، ولی حسینی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که در محل سالن جلسات اداره کل اموزش و پرورش استان برگزار شد؛ اظهار داشت: سی و دومین دوره مسابقات والیبال دوره دوم متوسطه پسران کشور از 20 الی 26 شهریور به میزبانی استان آذربایجان غربی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات به عنوان انتخابی مسابقات والیبال دانش آموزان جهان نیز خواهد بود؛ تصریح کرد: تیم نخست این دوره از مسابقات به عنوان نماینده کشور عزیزمان ایران به مسابقات جهانی صربستان اعزام خواهد شد.

حسینی با اذعان به اینکه تاکنون حضور 18 تیم در این مسابقات قطعی شده است؛ ادامه داد: تعداد 350 نفر به عنوان بازیکن، مربی، داور و سایر عوامل اجرایی در این دوره از مسابقات حضور خواهند داشت.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان افزود: در طول انجام دور مقدماتی و نهایی این دوره از مسابقات، تعداد 40 بازی در سالنهای ورزشی آموزش و پرورش شهرستان ارومیه برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان ساخت: آیین افتتاحیه این دوره از مسابقات ساعت 6عصر روز 21 شهریور در سالن 2هزار نفری خانه جوان ارومیه برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: تمامی تلاشها برای حضور پرقدرت تیم آذربایجان غربی در این دوره از مسابقات صورت گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز