برتری تیم فوتبال نگین اشترانکوه ازنا در مقابل وحدت ایثار گرگان

۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۰۷:۳۱:۵۱
کد خبر: ۳۵۳۵۹۶
برتری تیم فوتبال نگین اشترانکوه ازنا در مقابل وحدت ایثار گرگان
تیم نگین اشترانکوه ازنا در هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور امروز در گرگان مقابل تیم وحدت ایثار به برتری دست یافت.

به گزارش  خبرگزاری برنا از لرستان، هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور،  با انجام 3 بازی در شهرهای سنندج، انزلی و گرگان برگزار شد که در پایان با پیروزی تیم های مهمان به پایان رسیدند.

در نخستین بازی  که در گرگان برگزار شد تیم نگین اشترانکوه ازنا که با مشکلات شدید مالی مواجه است، مهمان وحدت ایثار این شهر بود که در پایان توانست با نتیجه 2 بر صفر مقابل میزبان خود به برتری دست یابد و هر 3 امتیاز بازی را برای خود کسب کند.

در این بازی که از ساعت 10 صبح امروز در ورزشگاه آزادی گرگان آغاز شد، شاگردان سمیه فولادوند یک بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند و توانستند حملات متعددی را روی دروازه تیم حریف ایجاد کنند اما تا پایان نیمه اول نتوانستند کاری از پیش ببرند و بازی با تساوی بدون گل به کار خود پایان داد.

نیمه دوم حملات نگین اشترانکوه ازنا بر روی دروازه وحدت ایثار شدت گرفت تا این که این تیم توانست توسط مژگان قریشوند 2 گل را برای تیمش به ثمر برساند تا ازنایی ها در نیم فصل دوم مسابقات به نخستین پیروزی خارج از خانه خود دست یابند.

در این دیدار زینب کریمی نیز امروز بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و توانست هر 2 پاس گل این بازی را برای قریشوند ارسال کند تا سهم مهمی در پیروزی تیمش داشته باشد.

نگین اشترانکوه ازنا با این پیروزی جمع امتیازاتش را به عدد 9 رساند.

اما در سایر مسابقات امروز در سنندج، شهرداری این شهر مهمان آینده سازان میهن اصفهان بود که در پایان آینده سازان توانست در یک بازی یک طرفه 4 گل را به ثمر برساند و پیروز میدان شود.

شهرداری سیرجان نیز که امروز مهمان ملوانی های انزلی بود، توانست با نتیجه پر گل 4 بر یک پیروز میدان شود تا شاگران ایراندوست در یک بازی خانگی متحمل یک شکست سنگین شوند.

دیدار تیم های پالایش ایلام و شهرداری بم نیز به زمان دیگری موکول شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز