استاندار مازندران در جمع فرماندهان انتظامی استان:

مسئولیت حفاظت و امنیت انتخابات با نیروی انتظامی است

۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۲:۳۷:۲۱
کد خبر: ۳۵۶۲۲۸
مسئولیت حفاظت و امنیت انتخابات با نیروی انتظامی است
استاندار مازندران در جمع فرماندهان نیروی انتظامی مازندران گفت: مسئولیت حفاظت و صیانت از رای مردم که حق الناس است بر عهده همه ماست.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ ربیع فلاح جلودار به برگزاری دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند اشاره کرد و گفت: مازندران در تمامی انتخابات در زمینه مشارکت سرآمد کشور بوده است و امیدواریم این بار نیز در عرصه مشارکت حداکثری پیشتاز باشد.

استاندار مازندران سلامت و امنیت انتخابات را دو اصل مهم و اساسی خواند  و گفت: نیروی انتظامی در سلامت و امنیت انتخابات نقش مهمی دارد  و همه باید تلاش کنیم تا فضای سالم برای رقابت جدی داوطلبان انتخابات فراهم شود.

وی ادامه داد: در سایه تلاش و مجاهدت همه نیروهای امنیتی و انتظامی مازندران از ضریب امنیتی بالایی برخوردار است و مردم به عنوان چشمان بینا و بصیر در ایجاد و تداوم این امنیت نقشی مهم دارند.

استاندار مازندران بر حفظ و ارتقاء سرمایه های اجتماعی تاکید کرد و گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب ارتقاء سرمایه های اجتماعی می شود.

مقام عالی دولت در استان بر بررسی و شناسایی تهدیدات در حوزه های سیاسی، امنیتی و مدیریتی تاکید کرد و گفت: امروز همدلی، هماهنگی و انسجام رمز موفقیت در استان است و در سایه همین همدلی و همزبانی در دو سال گذشته فعالیت های چشمگیر و بسیار خوبی در نیروی انتظامی مازندران صورت گرفته است.

وی پاکسازی مناطق آلوده، ارتقاء ضریب امنیتی و کاهش جرائم، مقابله با اراذل و اوباش، بهسازی کلانتری ها در قالب طرح مکنا و اجرای طرح ساماندهی دریا و کاهش غریق را از جمله فعالیت ها و اقدامات ارزشمند نیروی انتظامی مازندران ذکر کرد و گفت: مسئولیت حفاظت و امنیت انتخابات با نیروی انتظامی است و امیدواریم با برنامه ریزی دقیق و مدیریت شایسته بتواند همچون گذشته در انجام ماموریت ها موفق باشد.

فلاح جلودار در پایان تصریح کرد: امیدوارم با همکاری همه دستگاه ها و متولیان، شاهد برگزاری انتخاباتی قانونمند، با نشاط، سالم و با حضور حداکثری مردم باشیم.

در این نشست سردار مسعود جعفری نسب، فرماندهی نیروی انتظامی مازندران گزارشی در مورد برنامه، اقدامات و فعالیت های نیروی انتظامی استان ارائه کرد و گفت: الحمدلله با پشتیبانی های مدیریت ارشد استان و تدابیر نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی امروز مردم مازندران امنیت را حس می کنند.

وی تاکید کرد: ان شاءالله امنیت مثال زدنی را در حوزه انتخابات ایجاد خواهیم کرد.

لازم به ذکر است در این مراسم از فرماندهان و مسئولان موفق ناحیه انتظامی مازندران با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز