معاون استاندار :

نظام مندتر کردن برنامه های مالی و اداری از اولویت های کاری ما در سال ۹۵ خواهد بود

۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۵:۵۸:۱۱
کد خبر: ۳۹۸۳۵۱
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل بااشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و نامیده شدن سال جاری به سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل گفت : جامه عمل پوشاندن به فرمایشات ایشان با نظام مندتر کردن برنامه های مالی و اداری از اولویت های کاری ما در سال 95 خواهدبود .

به گزارش برنا،اقبال عباسی که امروز در جلسه تشکیل یافته در این حوزه معاونت سخن می گفت افزود : به روز کردن سیستم های یارانه ای ، همدلی و همت مضاعف همکاران از جمله بایدهای دست یابی به این هدف متعالی هستند که امیدواریم به بهترین نحو ممکن انجام شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از مشارکت کارکنان ذی ربط این معاونت در برگزاری انتخابات 7 اسفند ابراز امیدواری کرد در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان هم حماسه دیگری رقم خورد.

گفتنی است معاون استاندار در این نشست آقایان توحید عالی زاده و علیرضا نریمان زاده را به ترتیب به عنوان مدیر دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری و رییس اداره بودجه و تشکیلات و خانم ها معصومه موسوی و رقیه درخشنده را به ترتیب به عنوان معاون اداری مدیرکل امور اداری و مالی و رییس اداره دبیرخانه استانداری معرفی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز