نکات مهم

کنکور ۹۵ از زبان مدیر آموزش و پرورش گچساران

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۲:۵۲:۳۶
کد خبر: ۴۳۰۲۱۲
کنکور ۹۵ از زبان مدیر آموزش و پرورش گچساران
نکات مهم و کلیدی از کنکور 95

به گزارش خبرگزاری برنا از گچساران؛ مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گچساران در حاشیه جلسه توجیهی عوامل اجرایی کنکور95 گفت:امسال در شهرستان گچساران 2448نفر داوطلب داریم که از این بین 815 نفر پسر و 1633 نفر دختر هستند که در 4 رشته ،علوم انسانی،علوم تجربی،هنر و زبانهای خارجه با هم به رقابت میپردازند.

سید ظهیرالدین پورالحسینی اعلام کرد:این رقابت علمی در هشت حوزه با حضور 139 نفر از عوامل اجرایی در دو تایم صبح و بعد ازظهر برگزار میشود.

وی خاطر نشان شد در نوبت صبح ساعت 8  و در نوبت بعد ازظهر ساعت 15 جلسه شروع میشود و از نیم ساعت قبل دربهای حوزه بسته میشود.

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گچساران گفت:پنجشنبه 24/4/95صبح گروه علوم انسانی و عصر گروه هنر و جمعه 25/4/95صبح گروه علوم تجربی و عصر گروه زبانهای خارجه رقابت خود را آغاز میکنند.

پورالحسینی از ادارات ،فرمانداری،شرکت نفت،نیروی انتظامی، دانشگاه پیام نور ،اطلاعات،هلال احمر،شهرداری و مزکز بهداشت شهرستان گچساران بابت همکاری تشکر را کرد و خاط نشان کرد:امسال آموزش و پرورش با ایجاد فضای مناسب و آرام و استفاده از امکانانت رفاهی و امنیتی تمام تلاش خود را جهت برگزار کردن این ازمون مهم در ازامش و رفاه برای داوطلبان مهیا کرده کرده است.

وی تاکید کرد :داوطلبان به جز یک مداد یک پاک کن و یک مداد تراش حق ورود هیچ وسیله دیگری را به حوزه کنکور ندارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز