فرماندار ویژه شهرستان ری:

مشارکت در سرشماری در برنامه ریزی های کشور اهمیت ویژه ای دارد

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۲:۰۷:۴۷
کد خبر: ۴۷۹۱۱۶
مشارکت در سرشماری در برنامه ریزی های کشور اهمیت ویژه ای دارد
فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه بیش از نیمی از زمان یک ماهه سرشماری سپری شد، تصریح کرد: بیش از 200 نیرو در شهرستان ری تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا آمارگیری نفوس و مسکن در مهلت تعیین شده به اتمام برسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه سرشماری عمومی نفوس و مسکن زمینه ساز توسعه کشور است، اظهار داشت: مشارکت در سرشماری در برنامه ریزی های کشور اهمیت ویژه ای دارد.

جمالی پور گفت: بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با سرشماری همه مردم و مسؤولان با عزم ملی پای کار آمدند که نتایج خوبی در بر داشته است.

وی با بیان اینکه در سرشماری عمومی نباید هیچ خانواده ای جا بماند، تأکید کرد: صحت و سرعت در ثبت اطلاعات بسیار مهم‌ است و باید مورد توجه آمارگیران قرار بگیرد.

فرمانداری ویژه شهرستان ری با اشاره به اینکه سرشماری حضوری تا ۲۸ آبان‌ماه ادامه دارد، گفت: خانوارها مدارک لازم برای سرشماری را همراه داشته باشند تا روند پرسش‌های ماموران آمارگیر به سرعت انجام شود.

جمالی پور در خصوص خانوارهای غایب که کد غایبی را دریافت کرده اند، گفت: بهتر است این خانوارها به صورت اینترنتی ثبت نام کنند و در غیر اینصورت می توانند با شماره تلفن درج شده در فرم غایب تماس گرفته و اطلاعات خود را به صورت تلفنی اعلام کنند.

وی با بیان اینکه بیش از نیمی از زمان یک ماهه سرشماری سپری شد، تصریح کرد: بیش از 200 نیرو در شهرستان ری تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا آمارگیری نفوس و مسکن در مهلت تعیین شده به اتمام برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز