مسئول فرهنگی ایران در جمهوری آذربایجان:

راه موذن‌زاده‌های اردبیلی دنباله‌دار است

۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۴:۱۶:۳۸
کد خبر: ۴۸۶۳۵۰
راه موذن‌زاده‌های اردبیلی دنباله‌دار است
مسئول فرهنگی ایران در کشور جمهوری آذربایجان گفت: مرحوم سلیم موذن‌زاده اردبیلی افتخار بزرگی برای ترک‌زبانان دنیا بود و از این پس راه موذن‌زاده‌های اردبیلی ادامه دارد.

به گزارش برنا، حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر اجاق‌نژاددر مراسم سومین روز درگذشت استاد سلیم مو‌ذن‌زاده اردبیلی اظهار داشت: مرحوم استاد موذ‌ن‌زاده اردبیلی افتخاری بزرگ برای ترک‌زبانان دنیا بود و خبر درگذشت وی همه ترک‌زبانان دنیا را متاثر کرد و یاد و خاطره وی هیچوقت فراموش نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امروز ملت ایران و ترک‌زبانان دنیا در غم از دست دادن شخصیتی بی‌نظیر و والامقام به سوگ و ماتم نشسته‌اند، افزود: این شخصیت 60 سال از عمر خود را در راه مراسمات و سوگواریهای امام حسین(ع) گذراند و همیشه رونق‌بخش عزاداریهای مراسمات امام حسین(ع) بود.

مسئول فرهنگی ایران در کشور جمهوری آذربایجان ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله عبدالکریم موسوی اردبیلی واستاد موذن‌زاده اردبیلی تصریح کرد: این دو شخصیت بزرگوار در عرصه‌های معنوی و دینی بی‌نظیر بودند که هم‌اکنون در دنیا زبانزد خاص و عام هستند و برای همیشه در تاریخ اسلام ماندگار خواهند شد.

حجت‌الاسلام اجاق‌نژاد با اشاره به اینکه سلیم موذن‌زاده اردبیلی افتخار و سرمایه بزرگی برای ملت ایران است، بیان کرد: پاکدامنی، کرامت و منش استاد موذن‌زاده اردبیلی در نوع خود بی‌نظیر بوده و همگان را متحیر ساخته بود.

وی اظهار کرد: حضور باشکوه مردم ایران و برخی میهمانان خارجی در مراسم تشییع و خاکسپاری استاد موذن‌زاده اردبیلی نشان از ارادت مردم بود که نشان دادند یاد وخاطره موذن‌زاده اردبیلی را هیچوقت فراموش نمی‌کنند و موذن‌زاده‌های اردبیلی همیشه افتخاری بزرگ برای ملت ایران بوده‌اند و راهشان ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز