مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

تحرک جامعه ورزشی اردبیل با برگزاری مسابقات بین‌المللی تحقق می‌یابد

۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۰۸:۲۲
کد خبر: ۵۱۰۶۲۳
تحرک جامعه ورزشی اردبیل با برگزاری مسابقات بین‌المللی تحقق می‌یابد
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: تحرک جامعه ورزشی استان اردبیل با برگزاری مسابقات بین‌المللی تحقق می‌یابد.

به گزارش برنا، به گزارش برنا،ایوب بهتاج  ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی مسابقات بین‌المللی شطرنج جام فجر در اردبیل اظهار داشت: تحرک جامعه ورزشی استان اردبیل با برگزاری تورنمنت‌ها و مسابقات بین‌المللی تحقق می‌یابد که امیدواریم با برگزاری این مسابقات شاهد بهبود وضعیت کنونی در استان باشیم.

وی افزود: باید توجه داشته باشیم که برگزاری مسابقات بین‌المللی و آسیایی فقط در یک رشته تاثیرگذار نخواهد بود، بلکه می‌تواند تاثیرات بسزایی در جامعه ورزشی استان داشته باشد و سبب تقویت روحیه ورزشکاران و جوانان استان شود که امیدواریم بتوانیم با استفاده از تمام و توان خود این تحرک را در بین این قشر ایجاد کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: باید کارهای بزرگ در ورزش انجام داده شود تا از این طریق بتوانیم در ورزش کشور و حتی فراتر از مرزهای ایران، جایگاهی برای ورزش استان اردبیل بسازیم و از تمامی امکانات و ظرفیتها برای پیشرفت ورزش استان اردبیل استفاده کنیم تا از این طریق به اهداف مورد نظر برسیم.

بهتاج بیان کرد: هئیتهای ورزشی مسئول برگزاری مسابقات ورزشی هستند که ما در هر لحظه همراه این هیئتها خواهیم بود و حمایتهای همه‌جانبه‌ای از آنان خواهیم داشت تا بتوانیم مسابقات ورزشی را به صورت هر چه باشکوه‌تر و منظم برگزار کنیم و شاهد رضایت همگان باشیم.

وی تصریح کرد: طبق توافقنامه‌ای که با آموزش و پرورش منعقد شده است، هیئت شطرنج می‌تواند بحث استعدادیابی را به صورت مداوم و سالانه در سطح مدارس طبق رده‌های سنی متفاوت از پایه تا دبیرستان پیگیری کرده و حمایتها و آموزشهای لازم را نسبت به دانش‌آموزان مدارس سطح استان داشته باشد تا از این طریق بتواند شطرنج‌بازان آینده کشور را به خوبی تربیت و پرورش دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز